open, digital, online, education, distance education

Πιλοτική επιμόρφωση καθηγητών-συμβούλων (ΣΕΠ): μια μελέτη περίπτωσης στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο


Δημοσιευμένα: Ιαν 1, 2010
Λέξεις-κλειδιά:
καθηγητής-σύμβουλος πιλοτική επιμόρφωση ανάπτυξη προσωπικού αξιολόγηση επιμόρφωσης ‘mentoring’ ‘peer learning’
Σοφία Παπαδημητρίου
Αντώνης Λιοναράκης
Περίληψη
Ο ρόλος του διδάσκοντα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι πολύπλοκος, διαφορετικός από αυτόν του διδάσκοντα σ’ ένα συμβατικό σύστημα εκπαίδευσης. Η πολυπλοκότητα και η διαφορετικότητα του ρόλου του, δημιουργεί την αναγκαιότητα της συνεχούς επιμόρφωσής του. Η μελέτη περίπτωσης που παρουσιάζεται σε αυτό το άρθρο αφορά στην πιλοτική επιμόρφωση των καθηγητών-συμβούλων του ΕΑΠ (ΣΕΠ) που πραγματοποιήθηκε σε δυο διήμερα στα τέλη του 2009 και έχει μεγάλη αξία για το Πανεπιστήμιο επειδή ξαναφέρνει στην επιφάνεια το ζήτημα της επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού. Ακόμα μέσα από την έρευνα καταγράφονται οι απόψεις, οι στάσεις, οι δυσκολίες των ΣΕΠ στο έργο τους, οι προσδοκίες τους από την επιμόρφωση καθώς και οι προτάσεις τους για τη δημιουργία ενός μηχανισμού υποστήριξής τους.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος πρώτο / Section 1
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικό Συγγραφέα
Σοφία Παπαδημητρίου

Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, ΥΠΔΒΜΘ, Καθηγήτρια Πληροφορικής,

Υποψήφια Διδάκτορας Σχολής Ανθρωπιστικών Σπουδών, ΕΑΠ

Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)