«Πετρώματα - Κατηγορίες πετρωμάτων - Πετρολογικός κύκλος». Ένα ψηφιακό σενάριο για τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων»
Résumé
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται μια διδακτική πρόταση με τίτλο «Πετρώματα - Κατηγορίες πετρωμάτων - Πετρολογικός κύκλος», για τη διδασκαλία του μαθήματος «Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων» στην Α’ τάξη του Γενικού Λυκείου. Αξιοποιήθηκε ένα διευρυμένο μαθησιακό περιβάλλον το οποίο ενσωματώνει χρήση των ψηφιακών μέσων, εργαστηριακές δραστηριότητες όπως την μακροσκοπική και μικροσκοπική παρατήρηση πετρωμάτων και τη διδασκαλία στην τάξη. Η παρέμβαση αυτή σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στην ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα «Αίσωπος», αξιοποιώντας ποικίλο αριθμό διαδραστικών εκπαιδευτικών εργαλείων προκειμένου να επιτευχθεί μεγαλύτερος βαθμός διαδραστικότητας μεταξύ μαθητή και εκπαιδευτικού υλικού, καθώς και αποτελεσματικότητας ως προς τα μαθησιακά αποτελέσματα.
Article Details
- Comment citer
-
- Numéro
- Vol. 14 No 2 (2018)
- Rubrique
- Μέρος πρώτο / Section 1