open, digital, online, education, distance education

Ο θεσμός του Εκπροσώπου Περιοχής της Ένωσης Φοιτητών του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου. Ο Εκπρόσωπος της Ένωσης Φοιτητών της περιοχής της ηπειρωτικής Ευρώπης (2018-2020), Μιχάλης Κασούτας, μιλά για την πορεία και την εμπειρία του στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο του Ηνωμένου Βασιλείου


Pubblicato: Mar 23, 2022
Aggiornato: 2022-03-23
Versioni:
2022-03-23 (3)
Ευαγγελία Μανούσου
Μιχάλης Κασούτας
Abstract

Mε αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση για την κατάταξη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) στην 8η θέση της παγκόσμιας κατάταξης των αμιγώς Ανοικτών Πανεπιστημίων, και στην 5η θέση μεταξύ των Ευρωπαϊκών Ανοικτών Πανεπιστημίων, προσβλέποντας στη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης στο ΕΑΠ, κρίθηκε ενδιαφέρουσα και σημαντική η μελέτη καλών πρακτικών άλλων Ανοικτών Πανεπιστημίων. Στο πλαίσιο αυτό, η συνέντευξη με έναν απόφοιτο του Ανοικτού Πανεπιστημίου του Ηνωμένου Βασιλείου (OU/UK), ο οποίος αποτέλεσε και για αρκετά χρόνια τον Εκπρόσωπο της Ένωσης Φοιτητών του για την περιοχή της ηπειρωτικής Ευρώπης, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε πολλά και  διαφορετικά επίπεδα. Τόσο ως μαρτυρία ενός αποφοίτου του OU/UK για την πορεία και την εμπειρία του στο Πανεπιστήμιο, όσο και ως μαρτυρία ενός εκπροσώπου των φοιτητών του, όπου παρουσιάζει τις αγωνίες και τους αγώνες τους για τη θεσμική διαχείριση τους από το ίδιο το Ίδρυμα.


Οι εξ αποστάσεως σπουδές σε ένα Ανοικτό Πανεπιστήμιο είναι μια απαιτητική διαδικασία, με πολλές ιδιαιτερότητες με τις οποίες πρέπει να εξοικειωθούν οι φοιτητές/τριες προκειμένου η συμμετοχή τους να είναι ποιοτική και αποτελεσματική.


Το Open University του Ηνωμένου Βασιλείου (ΟU/UK), για να υποστηρίξει τους/τις φοιτητές/τριες στη μαθησιακή διαδικασία μεταξύ άλλων διατηρεί τη φοιτητική ένωση η οποία μεταξύ άλλων έχει και τον ρόλο της εκπροσώπησης των φοιτητών ηπειρωτικής Ευρώπης.

Article Details
  • Sezione
  • Μέρος δεύτερο / Section 2
Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Puoi leggere altri articoli dello stesso autore/i