Επιχειρηματικότητα και μάρκετινγκ σε έναν STEM διαγωνισμό
Abstract
Το σχολείο μας μετέχει τα τελευταία χρόνια με επιτυχία στον Διαγωνισμό STEM «Η φόρμουλα 1 στα σχολεία». Στο παρόν άρθρο θέτουμε το ερώτημα: αρκεί ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός γρήγορου αμαξιδίου τύπου φόρμουλα 1 για μια επιτυχημένη πορεία, ή η ευόδωση του στόχου προϋποθέτει προσπάθειες επιχειρηματικότητας, σωστής οργάνωσης και τεχνικές marketing; Σε ένα πρόγραμμα STEM καλλιεργείται η κριτική σκέψη των μαθητών και αναπτύσσονται δεξιότητες επίλυσης διαφόρων τύπων προβλημάτων. Κατά κύριο λόγο τα παιδιά ασχολούνται με τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική και τα Μαθηματικά με τρόπο διαφορετικό από την καθημερινή τους προσέγγιση στην τάξη. Σημαντικό είναι ότι επιπρόσθετα οι μαθητές μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα με δημιουργικότητα, φαντασία, ομαδικότητα και ικανότητα επικοινωνίας. Με την ευκαιρία της συμμετοχής μας στον Διαγωνισμό F1 in schools, παρουσιάζεται εδώ η διαχείριση του όλου έργου (σχεδιασμός, κατασκευή και σωστή παρουσίαση) με την χρήση τεχνικών επιχειρηματικότητας. Για να καταδειχθεί η συνεισφορά του marketing θα ερευνηθούν στοιχεία από τον κόσμο του πρωταθλήματος αγώνων αυτοκινήτων της F1 και θα επισημανθούν οι μεγάλες επενδύσεις που πραγματοποιούνται από τις διάφορες εταιρίες που συμμετέχουν. Σημαντικός στόχος της F1 είναι η δοκιμή νέων τεχνολογιών και η χρησιμοποίησή τους σε οχήματα μαζικής παραγωγής.
Article Details
- How to Cite
-
Κατσιγιαννοπούλου Ν., Πολίτης Α., Σταμπουλίδης Ι., Παπαδόπουλος Σ., Αχιλλέως Κ., & Κεραμιδάς Κ. (2023). Επιχειρηματικότητα και μάρκετινγκ σε έναν STEM διαγωνισμό. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.32448
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).