Δραστηριότητες "SLAM" στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας
Abstract
Η εργασία μας αφορά στην παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού το οποίο δημιουργήθηκε και εφαρμόστηκε στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ KA229 με τίτλο “SLAM – STEM Learning Activities and Methods”.
Αντικείμενο του προγράμματος είναι η πραγματοποίηση δραστηριοτήτων, διαθεματικών και μη, στο πλαίσιο του τετράπτυχου STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).
Πιο συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα, εκπονήθηκαν και εφαρμόστηκαν τουλάχιστον 15 φύλλα εργασίας και δραστηριότητες που άπτονται των διδακτικών αντικειμένων της Φυσικής, Βιολογίας, Χημείας, Γεωλογίας, Μαθηματικών, Μουσικής, με την βοήθεια και την στήριξη της Ιστορίας, Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχίας, Αρχαίων Ελληνικών.
Η εργασία μας εντάσσεται στον θεματικό άξονα του Συνεδρίου «Διεπιστημονικές προσεγγίσεις», αφορά και στοχεύει στην αντιμετώπιση της Επιστήμης ως μία ολότητα μέσα από διαθεματικές δραστηριότητες στο σχολείο. Μέσα από τη διαδικασία εφαρμογής και υλοποίησης των δραστηριοτήτων του προγράμματος οι μαθητές και οι μαθήτριες εξοικειώνονται με τη χρήση του Η/Υ και των ψηφιακών εργαλείων, αναπτύσσουν και καλλιεργούν δεξιότητες, μαθαίνουν να συνεργάζονται και τελικά αποκτούν γνώσεις. Εμπεδώνουν την έννοια της διαθεματικότητας/διεπιστημονικότητας και εμπλέκονται ενεργά και δημιουργικά στην εκπαιδευτική διαδικασία που θέλει το μαθητή και τη μαθήτρια ως τα κεντρικά πρόσωπα στη διδασκαλία και δημιουργούς της γνώσης, ενώ ο δάσκαλος επικοινωνεί τη νέα γνώση, υποστηρίζει και καθοδηγεί. Οι μαθητές και οι μαθήτριες-μέλη της ομάδας Erasmus θα παρουσιάσουν συνοπτικά τη δουλειά τους και τα αποτελέσματά της.
Article Details
- Come citare
-
Χατζόπουλος Α., Μαστοράκης Ά. – Γ., Δρακάκη Μ., Γαλώνη Ε., Καραπίντσιου Μ., Καραπίντσιος Σ., Τσιροπούλου Ε., Κοντολέφας Κ., Τσάπου Ε., Αποστολίδου Α., & Κάτρη Μ. (2023). Δραστηριότητες "SLAM" στο 2ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.31919
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).