Γνώσεις και Αντιλήψεις Νέων σχετικά με τον Διαδικτυακό Εκφοβισμό
Abstract
Στην εργασία μας ασχοληθήκαμε με τον διαδικτυακό εκφοβισμό. Δημιουργήσαμε ένα ερωτηματολόγιο στην πλατφόρμα «Google Forms», με στόχο να μάθουμε τι σημαίνει διαδικτυακός εκφοβισμός για τα παιδιά της ηλικίας μας και πως θα αντιδρούσαν σε αυτόν. Οι ερωτήσεις αφορούν στον ορισμό, τις μορφές που μπορεί να πάρει ο διαδικτυακός εκφοβισμός, καθώς και τους πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης περιστατικών διαδικτυακού εκφοβισμού. Το ερωτηματολόγιο αυτό το δώσαμε σε συμμαθητές μας, ηλικίας 12 με 17 ετών. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι έφηβοι είναι ενήμεροι σχετικά με τις μορφές και τους αποτελεσματικούς τρόπους αντιμετώπισης του διαδικτυακού εκφοβισμού.
Article Details
- Come citare
-
Μάλλιου Ε., Λιγνού Μ., Μαυρουδής Χ., & Κατσανός Κ. (2023). Γνώσεις και Αντιλήψεις Νέων σχετικά με τον Διαδικτυακό Εκφοβισμό. Open Schools Journal for Open Science, 6(2). https://doi.org/10.12681/osj.34105
- Sezione
- Greece
Questo lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Condividi allo stesso modo 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).