Η ελληνική εκδοχή στο «θέατρο του παραλόγου»


Δημοσιευμένα: giu 1, 1992
Θεόδωρος Γραμματάς
Περίληψη
[Δεν διατίθεται περίληψη / no abstract available]
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Έσσλιν (Μ.), Το θέατρο τον Παραλόγου, ελ. μετ. Μ. Λυμπεροπούλου,Αθήνα, Θεωρία, 1983

Roventa-Frumusani Ε., "The articulation of the Semiotic Codes in the Theatre of the Absurd" in Hess-Luttich E. ed. Multimedial Communication vol. Π, Tübingen, G. Narr,1982

Alter (J.), «Vers le mathématexte au théâtre: en codant "Godot"» in: Helbo (A.) Sémiologie de la représentation, Bruxelles, éd. Complexe, 1975- Lamont (R.),«H μεταφυσική φάρσα του Σάμουελ Μπέκετ», ελ. μετ. Αθ. Τσατσάκου, Θεατρικά Τετράδια 5 (1981)

Έσσλιν (Μ.), Πέρα από το παράλογο, ελ. μετ. Φ. Κονδύλης, Αθήνα, Δωδώνη,1989

Corvin (M.), «Approche sémiologique d'un texte dramatique. La parodie de A.Adamov», Littérature g (1973)- Roventa-Frumusani (E.), «Le fonctionnement du dialogue dans le théâtre de l'absurde. Beckett "En attendant Godot"». Revue roumaine de linguistique 24 (1979) - ôFoucre M., Le geste et la parole dans le théâtre de S.Beckett, Paris, Nizet, 1970.

Βαφειάδου-Ταυρίδου (Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)

Sivetidou Α. Le théâtre français contemporain en Grèce 1945-1980. Thèse de doctorat de 3e cycle. Université de Paris IV. 1986, - Βαφειάδου-Ταυρίδου(Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)

Γραμματάς (Θ.), Νεοελληνικό Θέατρο, Ιστορία - Δραματονργία, Αθήνα,Κουλτούρα, 1987

Σιβετίδου Αφροδίτη, «Απομίμηση και αναδημιουργία: Νταντάδες και Περιμένοντας τον Γκοντό». Εκκύκλημα, 18 (1988),«Ο κόσμος του Ιονέσκο δαθλαστής του πραγματικού». Διαβάζω, 240 (1990)