Η ελληνική εκδοχή στο «θέατρο του παραλόγου»
Περίληψη
[Δεν διατίθεται περίληψη / no abstract available]
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γραμματάς Θ. (1992). Η ελληνική εκδοχή στο «θέατρο του παραλόγου». Σύγκριση, 4, 10–16. https://doi.org/10.12681/comparison.59
- Τεύχος
- Τόμ. 4: Μνήμη Κ.Θ. Δημαρά
- Ενότητα
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό Σύγκριση διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό Σύγκριση διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Έσσλιν (Μ.), Το θέατρο τον Παραλόγου, ελ. μετ. Μ. Λυμπεροπούλου,Αθήνα, Θεωρία, 1983
Roventa-Frumusani Ε., "The articulation of the Semiotic Codes in the Theatre of the Absurd" in Hess-Luttich E. ed. Multimedial Communication vol. Π, Tübingen, G. Narr,1982
Alter (J.), «Vers le mathématexte au théâtre: en codant "Godot"» in: Helbo (A.) Sémiologie de la représentation, Bruxelles, éd. Complexe, 1975- Lamont (R.),«H μεταφυσική φάρσα του Σάμουελ Μπέκετ», ελ. μετ. Αθ. Τσατσάκου, Θεατρικά Τετράδια 5 (1981)
Έσσλιν (Μ.), Πέρα από το παράλογο, ελ. μετ. Φ. Κονδύλης, Αθήνα, Δωδώνη,1989
Corvin (M.), «Approche sémiologique d'un texte dramatique. La parodie de A.Adamov», Littérature g (1973)- Roventa-Frumusani (E.), «Le fonctionnement du dialogue dans le théâtre de l'absurde. Beckett "En attendant Godot"». Revue roumaine de linguistique 24 (1979) - ôFoucre M., Le geste et la parole dans le théâtre de S.Beckett, Paris, Nizet, 1970.
Βαφειάδου-Ταυρίδου (Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)
Sivetidou Α. Le théâtre français contemporain en Grèce 1945-1980. Thèse de doctorat de 3e cycle. Université de Paris IV. 1986, - Βαφειάδου-Ταυρίδου(Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)
Γραμματάς (Θ.), Νεοελληνικό Θέατρο, Ιστορία - Δραματονργία, Αθήνα,Κουλτούρα, 1987
Σιβετίδου Αφροδίτη, «Απομίμηση και αναδημιουργία: Νταντάδες και Περιμένοντας τον Γκοντό». Εκκύκλημα, 18 (1988),«Ο κόσμος του Ιονέσκο δαθλαστής του πραγματικού». Διαβάζω, 240 (1990)
Roventa-Frumusani Ε., "The articulation of the Semiotic Codes in the Theatre of the Absurd" in Hess-Luttich E. ed. Multimedial Communication vol. Π, Tübingen, G. Narr,1982
Alter (J.), «Vers le mathématexte au théâtre: en codant "Godot"» in: Helbo (A.) Sémiologie de la représentation, Bruxelles, éd. Complexe, 1975- Lamont (R.),«H μεταφυσική φάρσα του Σάμουελ Μπέκετ», ελ. μετ. Αθ. Τσατσάκου, Θεατρικά Τετράδια 5 (1981)
Έσσλιν (Μ.), Πέρα από το παράλογο, ελ. μετ. Φ. Κονδύλης, Αθήνα, Δωδώνη,1989
Corvin (M.), «Approche sémiologique d'un texte dramatique. La parodie de A.Adamov», Littérature g (1973)- Roventa-Frumusani (E.), «Le fonctionnement du dialogue dans le théâtre de l'absurde. Beckett "En attendant Godot"». Revue roumaine de linguistique 24 (1979) - ôFoucre M., Le geste et la parole dans le théâtre de S.Beckett, Paris, Nizet, 1970.
Βαφειάδου-Ταυρίδου (Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)
Sivetidou Α. Le théâtre français contemporain en Grèce 1945-1980. Thèse de doctorat de 3e cycle. Université de Paris IV. 1986, - Βαφειάδου-Ταυρίδου(Ε.), «Το Θέατρο του παραλόγου στην Ελλάδα», Διαβάζω 37 (1980)
Γραμματάς (Θ.), Νεοελληνικό Θέατρο, Ιστορία - Δραματονργία, Αθήνα,Κουλτούρα, 1987
Σιβετίδου Αφροδίτη, «Απομίμηση και αναδημιουργία: Νταντάδες και Περιμένοντας τον Γκοντό». Εκκύκλημα, 18 (1988),«Ο κόσμος του Ιονέσκο δαθλαστής του πραγματικού». Διαβάζω, 240 (1990)