Αξιοπιστία και εγκυρότητα εργαλείου αξιολόγησης ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για τις Φυσικές Επιστήμες: μελέτη με εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Abstract
Στο πεδίο των Φυσικών Επιστημών τα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα προσελκύουν το ενδιαφέρον ερευνητών και εκπαιδευτικών. Η παρούσα εργασία διερευνά την εγκυρότητα και την αξιοπιστία του εργαλείου αξιολόγησης Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων για τις Φυσικές Επιστήμες Science Learning Objects Evaluation Tool – SciLOET. Η μελέτη πραγματοποιήθηκε με εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που χρησιμοποίησαν δύο Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα από την περιοχή των Φυσικών Επιστημών και συγκεκριμένα, της Φυσικής. Τα αποτελέσματα των περιγραφικών μέτρων από τις απαντήσεις των εκπαιδευτικών αναδεικνύουν ότι τα επιλεγμένα Ψηφιακά Μαθησιακά Αντικείμενα ικανοποιούν τα κριτήρια αξιολόγησης του εργαλείου. Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης αναδεικνύουν την εσωτερική αξιοπιστία του εργαλείου, ενώ οι δείκτες της διερευνητικής παραγοντικής ανάλυσης επιβεβαιώνουν την εγκυρότητά του. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το εργαλείο SciLOET μπορεί να αξιοποιηθεί ως ένα έγκυρο και αξιόπιστο εργαλείο προκειμένου να δοθεί στην ερευνητική και εκπαιδευτική κοινότητα για την αξιολόγηση των Ψηφιακών Μαθησιακών Αντικειμένων για τις Φυσικές Επιστήμες.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Ζαρκανέλα Γ., Ζαχαρής Γ. K., & Μικρόπουλος Α. (2022). Αξιοπιστία και εγκυρότητα εργαλείου αξιολόγησης ψηφιακών μαθησιακών αντικειμένων για τις Φυσικές Επιστήμες: μελέτη με εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Θέματα Επιστημών Αγωγής, 1(1), 54–63. https://doi.org/10.12681/thea.27766
- Ausgabe
- Bd. 1 Nr. 1 (2022)
- Rubrik
- Επιστημονική Αρθρογραφία