Βιωματικό Εργαστήριο «Σχολικός Εκφοβισμός, Ανθεκτικότητα και Ενσυναίσθηση»
Abstract
Βιωματικό Εργαστήριο «Σχολικός Εκφοβισμός, Ανθεκτικότητα και Ενσυναίσθηση»
Article Details
- How to Cite
-
Γκάτσα Τ. (2023). Βιωματικό Εργαστήριο «Σχολικός Εκφοβισμός, Ανθεκτικότητα και Ενσυναίσθηση». Themes in Education Sciences, 2(1), 98–99. https://doi.org/10.12681/thea.34239
- Issue
- Vol. 2 No. 1 (2023)
- Section
- Yearbook Articles
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Noncommercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Downloads
Download data is not yet available.