Η διεθνής απήχηση του φεστιβάλ των Συρακουσών το 1921: Χοηφόροι του Αισχύλου
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία εξετάζονται αρχικά οι λόγοι δηµιουργίας του Φεστιβάλ των
Συρακουσών, η ιδεολογική και αισθητική του βάση και οι ενέργειες που έγιναν
προκειµένου να υλοποιηθούν οι εκδηλώσεις του Πρώτου και του Δεύτερου Κύκλου
του, µε επίκεντρο τις παραστάσεις του Αγαµέµνονα και των Χοηφόρων, το 1914 και
το 1921 αντίστοιχα. Το ενδιαφέρον της έρευνας είναι στραµµένο στην πορεία που
ακολούθησαν και στις παρεµβάσεις που έκαναν οι διοργανωτές στον οργανωτικό και
καλλιτεχνικό του τοµέα ώστε να φέρουν το Φεστιβάλ από την περιφέρεια, που
βρισκόταν το 1914, στο κέντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος το 1921. Υπό αυτό το
πρίσµα παρουσιάζονται οι δύο πιο χαρακτηριστικές σκηνές της παράστασης των
Χοηφόρων του Δεύτερου Κύκλου και στη συνέχεια γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στις
αντιδράσεις των πολυάριθµων Ελλήνων θεατών που την παρακολούθησαν και που η
εµπειρία τους φαίνεται να επηρέασε την εξέλιξη των υπαίθριων θεαµάτων και τη
διοργάνωση των πρώτων φεστιβάλ στην Ελλάδα.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
ΜΗΝΙΩΤΗ Ν. (2023). Η διεθνής απήχηση του φεστιβάλ των Συρακουσών το 1921: Χοηφόροι του Αισχύλου. Θεάτρου Πόλις. Διεπιστημονικό περιοδικό για το θέατρο και τις τέχνες, 1(1), 65–80. ανακτήθηκε από https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/theatrepolis/article/view/34443
- Ενότητα
- Articles
Τα πνευματικά δικαιώματα των δημοσιευμένων άρθρων ανήκουν στο περιοδικό. Απαγορεύεται η μερική ή/και ολική αναδημοσίευση κειμένων που δημοσιεύονται στο περιοδικό, χωρίς την συγκατάθεση της των Επιμελητών ή της Συντακτικής Επιτροπής και επιβάλλεται αναφορά στην πρώτη δημοσίευσή τους στο περιοδικό Θεάτρου Πόλις.