Vol. 14 (2021)
Articles
Διερεύνηση των Στάσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Αλεξάνδρα Βίννη, Γεώργιος Ζαχαρής, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Η Επαυξημένη Πραγματικότητα στη διδασκαλία: Η περίπτωση του Ηλιακού Συστήματος
Ελένη Ντρενογιάννη, Ευτυχία Ζέρβα
Αντιλήψεις μελλοντικών εκπαιδευτικών για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Παναγιώτης Γκόντας, Λεωνίδας Γαβρίλας, Κωνσταντίνος Κώτσης
Αξιολόγηση εκπαιδευτικής εφαρμογής για σχεδίαση και κατασκευή τυπωμένων ηλεκτρονικών κυκλωμάτων στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση
Ιορδάνης Κοσμίδης, Γεράσιμος Κέκκερης, Ηλίας Κίτσας
Μελέτη της λειτουργίας της ανεμογεννήτριας με μεθοδολογία STEM από μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Ειρήνη Πολίτη, Ανθή Καρατράντου, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος
Διερεύνηση της αποδοχής και χρήσης των φορητών συσκευών ως υποστηρικτικών εργαλείων μάθησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Γεώργιος Ζαχαρής, Μελπομένη Τσιτουρίδου
Ένα εκπαιδευτικό εικονικό περιβάλλον για την αρχιτεκτονική του υπολογιστή
Μαρία-Εριάλντα Λούφη Λούφη, Σημέλα Ιορδανίδου, Αναστάσιος Μικρόπουλος