The scientific and research fields of the journal
The creation of audiovisual and interactive applications and as well as their use in the educational and cultural sector, includes a series of scientific fields, which they co-exist and reassure the completion of their theoretical development and their application. In addition to this, the members of the International Scientific Committee and the editorial Committee are qualified researchers and academics, whose interests and objectives are aligned and expressed through the journals’ fields and sectors.Mitteilungen
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ/ INVITATION OF INTEREST
2024-04-10
Αγαπητά μέλη της ακαδημαΪκής κοινότητας καθώς και της δημιουργικής κινηματογραφικής κοινότητας,
Αγαπητές/τοί συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι με την συμπλήρωση 5 χρόνων έκδοσης του επιστημονικού περιοδικού μας Animation, Film, Interactive Media in Education and Culture (Afimec) προκηρύσσουμε ανοικτή πρόσκληση για την έκδοση ενός ειδικού τεύχους με θέμα :
Προσεγγίσεις Κριτικής θεώρησης οπτικοακουστικών έργων.
Dear members of the scientific community,
we are glad to inform you that due to the five-year- anniversary of our journal, Animation, Film, Interactive Media in Education and Culture (Afimec), we announce the open invitation of interest for the submission of articles for a special issue edition titled: Critical approaches of audiovisual projects. More info below:
Aktuelle Ausgabe
Bd. 5 Nr. 1 (2024): main issue
Articles
The increase of International Audiovisual Productions in Greece - Impact on Tourism and the Greek Economy
Petros Zenelis, Magdalini Vasileiou
The Use of Animation and Augmented Reality in Teaching Computer Programming
Georgios Margaritis, Σπύρος Σιάκας
Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης
Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Μαρία Κλαδάκη
Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
Η χρήση και αποτελεσματικότητα του video modeling στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ηλικίας 4-7 ετών
Ηλίας Βούλγαρης , Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Ψηφιακό φροντιστήριο ως πλαίσιο συμπληρωματικής εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας: Επισκόπηση πρακτικών αξιοποίησης εκπαιδευτικών βίντεο σε Ελλάδα και εξωτερικό
Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, Στέφανος Γιασιράνης , Παναγιώτης Κανύχης , Σπύρος Σπύρου
Εκπαιδευτική αξιοποίηση της ταινίας στην τάξη: Διδάσκοντας με το τετράδιο εκπαιδευτικής ταινίας
Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός , Στέφανος Γιασιράνης
Διερεύνηση της χρήσης βίντεο στο Δημοτικό σχολείο και αποτίμηση της ποιότητας των βίντεο που χρησιμοποιούνται
Γεώργιος Καπανδέλης , Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός