Η δημιουργία οπτικοακουστικών και διαδραστικών εφαρμογών και η χρήση τους στο πεδίο της εκπαίδευσης και του πολιτισμού περιλαμβάνει μια σειρά από επιστημονικά πεδία, η συνύπαρξη των οποίων διασφαλίζει την ολοκλήρωση της θεωρητικής τους ανάπτυξης και της πρακτικής εφαρμογής τους. Παράλληλα, οι ερευνητικές διαστάσεις και οι προβληματισμοί που εντάσσονται σε αυτά τα πεδία αποτυπώνονται και εκφράζονται στα αντικείμενα και ερευνητικά ενδιαφέροντα των μελών της Επιστημονικής και Συντακτικής Επιτροπής του περιοδικού.
Ανακοινώσεις
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ/ INVITATION OF INTEREST
2024-04-10
Αγαπητά μέλη της ακαδημαΪκής κοινότητας καθώς και της δημιουργικής κινηματογραφικής κοινότητας,
Αγαπητές/τοί συναδέλφισσες/συνάδελφοι,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι με την συμπλήρωση 5 χρόνων έκδοσης του επιστημονικού περιοδικού μας Animation, Film, Interactive Media in Education and Culture (Afimec) προκηρύσσουμε ανοικτή πρόσκληση για την έκδοση ενός ειδικού τεύχους με θέμα :
Προσεγγίσεις Κριτικής θεώρησης οπτικοακουστικών έργων.
Dear members of the scientific community,
we are glad to inform you that due to the five-year- anniversary of our journal, Animation, Film, Interactive Media in Education and Culture (Afimec), we announce the open invitation of interest for the submission of articles for a special issue edition titled: Critical approaches of audiovisual projects. More info below:
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 5 Αρ. 1 (2024): main issue
Articles
The Use of Animation and Augmented Reality in Teaching Computer Programming
Georgios Margaritis, Σπύρος Σιάκας
Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης
Το ψηφιακό θέατρο ως μια ζωντανή ψηφιακή μορφή τέχνης
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Μαρία Κλαδάκη
Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
Η χρήση και αποτελεσματικότητα του video modeling στην εκπαίδευση δραστηριοτήτων καθημερινής ζωής σε παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος ηλικίας 4-7 ετών
Ηλίας Βούλγαρης, Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Ψηφιακό φροντιστήριο ως πλαίσιο συμπληρωματικής εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας: Επισκόπηση πρακτικών αξιοποίησης εκπαιδευτικών βίντεο σε Ελλάδα και εξωτερικό
Λοίζος , Στέφανος Γιασιράνης , Παναγιώτης Κανύχης , Σπύρος Σπύρου
Εκπαιδευτική αξιοποίηση της ταινίας στην τάξη: Διδάσκοντας με το τετράδιο εκπαιδευτικής ταινίας
Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός, Στέφανος Γιασιράνης
Διερεύνηση της χρήσης βίντεο στο Δημοτικό σχολείο και αποτίμηση της ποιότητας των βίντεο που χρησιμοποιούνται
Γεώργιος Καπανδέλης , Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός