Το εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ «Έλληνες Εκπρόσωποι της Σχολής του Μονάχου» ως διδακτικό εργαλείο αισθητικού γραμματισμού.
Resumen
«Οι Έλληνες εκπρόσωποι της Σχολής του Μονάχου» είναι ένα εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ που επιχειρεί να παρουσιάσει την πορεία και το έργο τους με όχημα τις ήδη υπάρχουσες προσλαμβάνουσες των μαθητών από έργα των καλλιτεχνών που έχουν ασχοληθεί με την ηθογραφία και την παιδική ηλικία. Κεντρικός άξονας είναι τα έργα του Νικηφόρου Λύτρα, Νικολάου Γύζη, Γεώργιου Ιακωβίδη που φιλοξενούνται στην Εθνική Πινακοθήκη όπου και πραγματοποιήθηκε το γύρισμα, ενώ βασικός στόχος που δεν θα μπορούσε να περιοριστεί αποκλειστικά και μόνο στα στενά μαθησιακά όρια, είναι ο αισθητικός γραμματισμός και μια πρόταση μίας πιο ενδιαφέρουσας εμβάθυνσης στα ηχηρά ονόματα της ελληνικής τέχνης του 19ου αι. αλλά και σε βασικά καλλιτεχνικά ρεύματα και τάσεις της περιόδου.
Article Details
- Cómo citar
-
Ρωμοσιού Α. ., Σιαφάκα Ε. ., Σιγούνη Ε. ., Σιμιτσή Κ. Β. ., & Σοφός Α. (Λοΐζος) . (2022). Το εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ «Έλληνες Εκπρόσωποι της Σχολής του Μονάχου» ως διδακτικό εργαλείο αισθητικού γραμματισμού. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 3(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.30070
- Número
- Vol. 3 Núm. 1 (2022): AFIMEC
- Sección
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.