Ψηφιακό φροντιστήριο ως πλαίσιο συμπληρωματικής εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας: Επισκόπηση πρακτικών αξιοποίησης εκπαιδευτικών βίντεο σε Ελλάδα και εξωτερικό


Αλιβίζος (Λοΐζος) Σοφός
Στέφανος Γιασιράνης
Παναγιώτης Κανύχης
Σπύρος Σπύρου
Resumen

Τα ψηφιακά φροντιστήρια αποτελούν μορφές συμπληρωματικής εξ αποστάσεως ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές όλων των ηλικιών που χρειάζονται βοήθεια για να κατανοήσουν πλήρως την ύλη των μαθημάτων τους. Κυρίαρχο μέσο παρουσίασης της ύλης, τα τελευταία χρόνια, αποτελούν τα εκπαιδευτικά βίντεο. Με αφορμή την εξαγγελία του Υπουργείου Παιδείας της χώρας μας για τη δημιουργία Ψηφιακού Φροντιστηρίου που θα παρέχει εκπαιδευτικό υλικό που θα αποτελείται από σύντομα σε διάρκεια βίντεο, πραγματοποιήσαμε σχετική έρευνα για τον εντοπισμό παρόμοιων παραδειγμάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Εντοπίστηκαν συνολικά 22 περιπτώσεις παροχής online υποστηρικτικής/ενισχυτικής διδασκαλίας με χρήση βίντεο. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται οι περιπτώσεις εκείνες που έχουν να επιδείξουν κάποια καινοτομία σε σχέση με τις υπόλοιπες. Στο τέλος του άρθρου παραθέτουμε τη δική μας άποψη για το τι πρέπει να περιλαμβάνει, ως προς το εκπαιδευτικό της υλικό και τα χαρακτηριστικά της μια online πλατφόρμα υποστηρικτικής/ενισχυτικής διδασκαλίας για να είναι αποτελεσματική.

Article Details
  • Sección
  • Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Artículos más leídos del mismo autor/a