Η αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο στο σχολικό περιβάλλον για την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών/τριών στην παρουσίαση εργασιών τους
Resumen
Η παρούσα έρευνα μελετά τις επιδράσεις της παρέμβασης αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο (ΑΜΒ) στη συμμετοχή των μαθητών/τριών στην παρουσίαση των εργασιών τους και την κατάκτηση της δεξιότητας «παρουσιάζω εργασία» Η έρευνα εφάρμοσε ένα πειραματικό σχέδιο πολλαπλής γραμμής βάσης μεταξύ υποκειμένων για να μελετηθεί η συμπεριφορά-στόχος σε ένα πλαίσιο. Πράγματι, η παρέμβαση συνέβαλε στην αύξηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών και στην κατάκτηση της δεξιότητας «παρουσίαση εργασίας» εντός της τάξης. Ταυτόχρονα, διαπιστώθηκε η κοινωνική εγκυρότητα της ΑΜΒ καθώς έτυχε μεγάλης αποδοχής από τους συμμετέχοντες (δάσκαλο, μαθητές/τριες). Οι προεκτάσεις της έρευνας σχετίζονται με τη θεώρηση της ΑΜΒ ως πετυχημένης, θετικά προσανατολισμένης εκπαιδευτικής πρακτικής που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επίπεδο ομάδας/τάξης.
Article Details
- Cómo citar
-
Ρόικου Κ., & Σοφός Α. (Λοΐζος). (2025). Η αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο στο σχολικό περιβάλλον για την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών/τριών στην παρουσίαση εργασιών τους. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 6(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.41290
- Sección
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.