Η αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο στο σχολικό περιβάλλον για την ενίσχυση της συμμετοχής των μαθητών/τριών στην παρουσίαση εργασιών τους


Δημοσιευμένα: Jun 11, 2025
Λέξεις-κλειδιά:
παρέμβαση στην τάξη αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο (AMB) πρωτοβάθμια εκπαίδευση συμμετοχή
kalliopiRoikou
Λοΐζος Σοφός
Περίληψη

Η παρούσα έρευνα μελετά τις επιδράσεις της παρέμβασης αυτο-μοντελοποίηση με βίντεο (ΑΜΒ) στη συμμετοχή των μαθητών/τριών στην παρουσίαση των εργασιών τους και την κατάκτηση της δεξιότητας «παρουσιάζω εργασία» Η έρευνα εφάρμοσε ένα πειραματικό σχέδιο πολλαπλής γραμμής βάσης μεταξύ υποκειμένων για να μελετηθεί η συμπεριφορά-στόχος σε ένα πλαίσιο. Πράγματι, η παρέμβαση συνέβαλε στην αύξηση της συμμετοχής των μαθητών/τριών και στην κατάκτηση της δεξιότητας «παρουσίαση εργασίας» εντός της τάξης. Ταυτόχρονα, διαπιστώθηκε η κοινωνική εγκυρότητα της ΑΜΒ καθώς έτυχε μεγάλης αποδοχής από τους συμμετέχοντες (δάσκαλο, μαθητές/τριες). Οι προεκτάσεις της έρευνας σχετίζονται με τη θεώρηση της ΑΜΒ ως πετυχημένης, θετικά προσανατολισμένης εκπαιδευτικής πρακτικής που θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επίπεδο ομάδας/τάξης.


 


 

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Articles
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)