Επισκοπική μελέτη κριτηρίων αξιολόγησης εκπαιδευτικών βίντεο
Аннотация
Έχοντας ως σημείο αναφοράς την όλο και αυξανόμενη σημασία των βίντεο για την εκπαίδευση, το ενδιαφέρον στο άρθρο αυτό εστιάζεται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ενός βίντεο που προορίζεται για την εκπαίδευση. Τα πορίσματα της μελέτης βασίζονται στην βιβλιογραφική ανασκόπηση από τον διεθνή χώρο. Από την έρευνα προκύπτουν οι βασικές ενέργειες για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού βίντεο, οι οποίες θα πρέπει να είναι άμεσα συνδεμένες με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό. Στη συνέχεια παρουσιάζονται δύο προσεγγίσεις αναφορικά με τα κριτήρια αξιολόγησης της ποιότητας των εκπαιδευτικών βίντεο: η πρώτη βασίζεται στη διατυπωμένη θεωρία της σύμφωνα με τον Meyer (2011) και εστιάζει στην πολυμεσική μάθηση του Mayer & Moreno (2003) η δεύτερη αναφέρεται στην πρόθεση των εκπαιδευτικών βίντεο και εστιάζει στο κατά πόσο ένα βίντεο είναι αποτελεσματικό. Το άρθρο ολοκληρώνεται με συμπεράσματα και με βασικές κοινές κατευθυντήριες, που είναι σκόπιμο να έχουν οι δημιουργοί των εκπαιδευτικών βίντεο.
Article Details
- Как цитировать
-
Σοφός Α. (Λοίζος). (2021). Επισκοπική μελέτη κριτηρίων αξιολόγησης εκπαιδευτικών βίντεο. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 2(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.27153
- Выпуск
- Том 2 № 1 (2021): AFIMEC
- Раздел
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.