Το περιοδικό «ADULT EDUCATION Critical Issues» εκδίδεται από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, που ιδρύθηκε το 2004. Η ΕΕΕΕ αποτελεί μια αναγνωρισμένη και πολύ ενεργή κοινότητα έρευνας και πρακτικής στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, γεφυρώνοντας τις θεωρητικές προσεγγίσεις της κριτικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με πρακτικά αποτελέσματα μέσα από τα πολυάριθμα προγράμματα εκπαίδευσης που έχει πραγματοποιήσει σε πολλούς οργανισμούς.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024): January - June 2024
Πλήρες τεύχος
Εισαγωγικά
Transformative Learning Future Orientations Study: An overview
Katerina Kedraka, Thanassis Karalis, Natassa Raikou
Άρθρα
Re-imagining the future of transformative learning theory for underrepresented communities
Constance Khupe, Eunice Nyamupangedengu
Unveiling and challenging the identity, formation, and evolution of Transformation Theory
George Archimedes Koulaouzidis, Saskia Eschenbacher, Alessandra Romano, Dina Soeiro