Το Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων και η πράξη της μελέτης
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Βεργίδου Α. (2023). Το Λεξικό Εκπαίδευσης Ενηλίκων και η πράξη της μελέτης. ADULT EDUCATION Critical Issues, 3(1), 122–125. https://doi.org/10.12681/haea.34819
- Ενότητα
- Βιβλιοκριτικές
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Γεωργουσόπουλος, Κ. (2005). Σχολική βιβλιοθήκη: Όργανο ή εργαλείο υποδομής; Στο Δαρδανός Γ.Ε. (Επιμ.), Οι παπαγάλοι δεν διαβάζουν βιβλία. Κείμενα πολιτικής βιβλίου (σσ. 131-138).
Freire, P. (1985). Η πράξη της μελέτης. Στο Για μια απελευθερωτική αγωγή. Ανθολόγηση παιδαγωγικών κειμένων (μτφρ. Μ Κατσούλης) (σσ. 9-14). Κέντρο Μελετών και Αυτομόρφωσης.
Freire, P. (2006). Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάσκουν (επιμέλεια – θεώρηση Τ. Λιάμπας). Επίκεντρο.
Freire, P. & Shor, Ι. (2011). Απελευθερωτική παιδαγωγική. Διάλογοι για τη μετασχηματιστική εκπαίδευση (μτφρ. Γ. Κουλαουζίδης). Μεταίχμιο.
Ξωχέλλης, Π.Δ. (2007). Λεξικό της Παιδαγωγικής. Εκδ. Κυριακίδη.
Παυλή-Κορρέ Μ. & Λευθεριώτου Π. (2020). Σχεδιασμός προγραμμάτων μη τυπικής εκπαίδευσης, δια ζώσης εκπαίδευσης και ηλεκτρονικής μάθησης. Ύψιλον/βιβλία.