Re-imagining the future of transformative learning theory for underrepresented communities
Περίληψη
This paper is a reflection of our understanding of Jack Mezirow’s theory of transformative learning. Both our present understanding (and interpretation) of, and our re-imagining of the potential that the theory holds, are informed by our identity as African women. Although, that identity suggests underrepresentation, we also see in it agency and potential to bring in additional analytic tools that stem from our way of knowing, living and being.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Khupe, C., & Nyamupangedengu, E. (2024). Re-imagining the future of transformative learning theory for underrepresented communities. ADULT EDUCATION Critical Issues, 4(1), 33–41. https://doi.org/10.12681/haea.36211
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Hoggan, C. (2022). Mapping the terrain: Analytic tools for future thinking about transformation. In A. Nicolaides et al. (eds.), The Palgrave handbook of learning for transformation. Springer Nature, pp. 91-108, https://doi.org/10.1007/978-3-030-84694-7_6
Mezirow, J. (2008). An overview on transformative learning. Lifelong learning, 40-54. Retrieved December 11, 2023 from https://www.normfriesen.info/files/Mezirows_overview_transformative.pdf
Mezirow, J. (2003). Transformative learning as discourse. Journal of Transformative Education, 1(1), 58-63. DOI: 10.1177/1541344603252172.
Nocolaides, A. & Eschenbacher, S. (2022). The many turns of transformation creating new vocabulary for transformative learning. In A. Nicolaides et al. (eds.), The Palgrave handbook of learning for transformation. Springer Nature, pp. 1- 22. https://doi.org/10.1007/978-3-030-84694-7_1
Nyamupangedengu, E., & Khupe, C. (2022). Experiences of applying for promotion as counter-cultural transformative learning. In P. Faller, K. Del Simone & Holt, D. (eds.). Telling, Deepening and Evaluating our Story. Proceedings of the 14th International Transformative Learning Conference, 6-9 April 2022, Virtual, pp. 310-316.