Unveiling and challenging the identity, formation, and evolution of Transformation Theory
Περίληψη
Στο άρθρο αυτό επιχειρούμε να συμβάλλουμε στο διάλογο για το μέλλον της θεωρίας μετασχηματισμού διερευνώντας καθιερωμένες και αναδυόμενες πτυχές που κατά τη γνώμη μας συμβάλλουν στη διαμόρφωση του θεωρητικού τοπίου της. Στη συζήτησή μας, αναλογιζόμαστε την πολύπλευρη φύση της μετασχηματίζουσας μάθησης, αναγνωρίζοντας τη θετική της εξέλιξη με θεωρήσεις που έχουν εμπλουτίσει το πεδίο. Παρά την πρόοδο αυτή, υποστηρίζουμε ότι υπάρχουν πολλές προκλήσεις. Θεωρούμε τη θεωρία μετασχηματισμού ως ένα δυναμικό θεωρητικό παράδειγμα ικανό να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων. Η άποψή μας συνηγορεί υπέρ της βαθύτερης διερεύνησης των δυνατοτήτων της θεωρίας τονίζοντας την επιτακτική ανάγκη να υπερβούμε την κυρίαρχη γνωστική της διάσταση.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Koulaouzidis, G. A., Eschenbacher, S., Romano, A., & Soeiro, D. (2024). Unveiling and challenging the identity, formation, and evolution of Transformation Theory. ADULT EDUCATION Critical Issues, 4(1), 49–56. https://doi.org/10.12681/haea.36292
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).