Ευρωπαϊκές πολιτικές για την (επαγγελματική) εκπαίδευση και κατάρτιση στο ελληνικό συγκείμενο
Résumé
Το συγκεκριμένο άρθρο αναζητά τον σύγχρονο ρόλο και τους στόχους που εξυπηρετεί η μεταφορά των ευρωπαϊκών πολιτικών ΔΒΜ για την (επαγγελματική) εκπαίδευση και κατάρτιση στην Ελλάδα. Τελικά, αυτό που διαφαίνεται είναι πως, στο ελληνικό συγκείμενο, δεν γνωρίζουμε το αποτύπωμά της μεταφοράς των ευρωπαϊκών πολιτικών ΔΒΜ για την απασχόληση και την οικονομία ενώ, αντίστοιχα, διαφαίνεται πως έχουν οξυνθεί οι κοινωνικές ανισότητες ως προς την πρόσβαση και τη συμμετοχή στην (επαγγελματική) εκπαίδευση και κατάρτιση στη χώρα μας και, τελικά, επαναδιαμορφώνεται η σχέση μεταξύ κοινωνικής και εκπαιδευτικής πολιτικής.
Article Details
- Comment citer
-
Βασιλόπουλος Α. (2024). Ευρωπαϊκές πολιτικές για την (επαγγελματική) εκπαίδευση και κατάρτιση στο ελληνικό συγκείμενο. Adult Education Critical Issues, 3(2), 57–69. https://doi.org/10.12681/haea.34865
- Rubrique
- Articles
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).