Η βιωματική Μάθηση κατά την Ενδουπηρεσιακή Εκπαίδευση στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα: Μια Ποιοτική Μελέτη
Abstract
Η παρούσα έρευνα μελετά και διερευνά τη συμβολή της βιωματικής μάθησης στην απόκτηση νέων γνώσεων και ικανοτήτων στο πλαίσιο εφαρμογής βιωματικών τεχνικών σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης. Ο ερευνητής, μέσω συνεντεύξεων και στη βάση της ποιοτικής προσέγγισης, απευθύνθηκε σε δείγμα είκοσι (20) εργαζόμενων σε Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα, προκειμένου να καταγραφούν και να αναλυθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις τους σχετικά με τη βιωματική μάθηση και ακολούθως, να διερευνηθεί η ενδεχόμενη αλλαγή των γνώσεων και απόψεών τους οι οποίες προσδίδουν αποτελεσματικότητα στην εργασία τους. Στην έρευνα αναδεικνύεται ο υψηλός βαθμός αποδοχής αλλά και εφαρμογής βιωματικών μορφών μάθησης, κυρίως μέσα από δραστηριότητες και μορφές συμμετοχικής δράσης στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που εφαρμόζονται στο χώρο εργασίας. Καταγράφεται η ενεργητική συμμετοχή των ερωτώμενων σε προγράμματα που αξιοποιούν βιωματικές τεχνικές καθώς και ο στοχασμός πάνω στις αλλαγές που συντελούνται στο επίπεδο των απόψεων, των αντιλήψεων και των ικανοτήτων τους στο χώρο εργασίας.
Article Details
- Come citare
-
Παππάς Ν. (2025). Η βιωματική Μάθηση κατά την Ενδουπηρεσιακή Εκπαίδευση στα Ψυχοπαιδαγωγικά Κέντρα: Μια Ποιοτική Μελέτη. Adult Education Critical Issues, 4(2), 56–74. https://doi.org/10.12681/haea.36163
- Fascicolo
- V. 4 N. 2 (2024): July - December 2024
- Sezione
- Articles
TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).