Mental representations and obstacles in 10-11 year old children’s thought concerning the melting and coagulation of solid substances in everyday life
Resumen
Article Details
- Cómo citar
-
Ravanis, K. (2013). Mental representations and obstacles in 10-11 year old children’s thought concerning the melting and coagulation of solid substances in everyday life. Preschool and Primary Education, 1, 130–137. https://doi.org/10.12681/ppej.38
- Número
- Vol. 1 (2013)
- Sección
- Άρθρα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ διατίθενται με άδεια Creative Commons 3.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο). To Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης διατηρούν το δικαίωμα να δημοσιεύουν, να αναπαραγάγουν, να παρουσιάζουν στο κοινό, να διανέμουν και χρησιμοποιούν άρθρα που δημοσιεύονται στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή είτε μεμονωμένα είτε ως μέρη συλλογικών έργων, για όλο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.
Descargas
Citas
Kesidou, S., Duit, R., & Glynn, S.M. (1995). Conceptual development in physics: Students’ understanding of heat. In S.M. Glynn & R. Duit (Eds.), Learning science in the schools: Research reforming practice (pp. 179-198). Mahwah, NJ: Erlbaum.
Koliopoulos, D.,& Ravanis, K. (2000). Élaboration et évaluation du contenu conceptuel d’un curriculum constructiviste concernant l’approche énergétique des phénomènes mécaniques. Didaskalia, 16, 33-56.
Koliopoulos, D., Tantaros, S., Papandreou, M.,& Ravanis, K. (2004). Preschool children’s ideas about floating: A qualitative approach. Journal of Science Education, 5, 21-24.
Larcher, C. (2009). Comment faire réaliser des activités scientifiques et technologiques à l’école primaire? Review of Science, Mathematics and ICT Education, 3, 5-30.
Laval, A. (1985). Chaleur, température, changements d’état. Aster, 1, 115-132.
Martinand J.L. (1986). Connaître et transformer la matière. Berne: Peter Lang.
Ravanis, K. (1996). Stratégies d’interventions didactiques pour l’initiation des enfants de l’école maternelle en sciences physiques. Revue de Recherches en Éducation: Spirale, 17, 161-176.
Skoumios, M., & Hatzinikita, V. (2004). Dealing with obstacles regarding heat and temperature. In D. Koliopoulos & A. Vavouraki (Eds.), Science education at cross roads: Meeting the challenges of the 21th century (pp. 107-118). Athens: Association for Science Education.
Skoumios, M., & Hatzinikita, V. (2007). Development of pupils’ competences to identify obstacles during research-based Science teaching. International Journal of Learning, 14, 237-247.
Skoumios, M., & Hatzinikita, V. (2008).The structure of pupils’ written explanations within the framework of the didactic elaboration of pupils’ obstacles in science. International Journal of Learning, 15, 261-270.
Tiberghien, A. (1983). Revue critique sur les recherches visant à élucider le sens des notions de la température et chaleur pour les élèves de 10 à 16 ans. In Atelier international d’été : Recherche en didactique de la physique (pp. 55-74). La Londe les Maures: CNRS.
Tiberghien, A. (1985). Heat and temperature, part B. In R. Driver, E. Guesne, & A. Tiberghien (Eds.), Children’s ideas in science (pp. 52-84). Milton Keynes: Open University Press.
Tsatsaroni, A., Ravanis, & K. Falaga, A. (2003). Studying the recontextualisation of science in preschool classrooms: Drawing on Bernstein’s insights into teaching and learning practices. International Journal of Science and Mathematics Education, 1, 385-417.
Tytler, R. (2000). A comparison of year 1 and year 6 students’ conceptions of evaporation and condensation: Dimensions of conceptual progression. International Journal of Science Education, 22, 447-467.
Zimmermann-Asta, M.L. (1990). Concept de chaleur: Contribution à l'étude des conceptions d'élèves et de leurs utilisations dans un processus d'apprentissage. Thèse de doctorat, Genève: FPSE-Université deGenève.