Σκοπός του περιοδικού Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου και στη διάδοση της επιστημονικής γνώσης που παράγεται στον ελληνικό και στον διεθνή χώρο της προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης. Το περιοδικό στοχεύει στη δημοσίευση πρωτότυπων ερευνών οι οποίες κυρίως προωθούν τη σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη καθώς και εργασιών επισκόπησης σημαντικών θεμάτων της εκπαίδευσης.
Ανακοινώσεις
Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση
2022-02-21
Το περιοδικό Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση αποτελεί επιστημονική έκδοση ανοικτής πρόσβασης του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Εκδίδεται δύο φορές τον χρόνο και δημοσιεύει εργασίες στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα.
Το περιοδικό Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση ευρετηριάζεται στις εξής βάσεις δεδομένων: ERIH Plus, Worldcat, Crossref, DRJI, MIAR, LearnTechLib, Google Scholar.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 12 Αρ. 2 (2024): Νοέμβριος 2024
Πρώτες Σελίδες
Άρθρα
Exploring the relationship between young children’s self-concept and prosocial behaviour in the Greek Ear-ly Childhood Education and Care setting: A study on soft skills assessment
Athina Vatou, Anastasia Vatou, Maria Tsitiridou-Evangelou
Στάσεις, εμπόδια και προτάσεις νηπιαγωγών και γονέων της περιφέρειας Κρήτης για τη συνεργασία οικογένειας-σχολείου: Μια Μελέτη Επισκόπησης
Δημήτρης Δημητριάδης, Γεώργιος Μανωλίτσης
Οι επιδράσεις της πρώιμης παρέμβασης στην ενίσχυση των δεξιοτήτων αναδυόμενου γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας υψηλού κινδύνου για εμφάνιση δυσκολιών στην εκμάθηση του γραπτού λόγου
Αικατερίνη Κορακάκη, Γεώργιος Μανωλίτσης, Ευφημία Τάφα
Σχολικά βιβλία και καλλιέργεια της ιδιότητας του πολίτη: Δυνατότητες και περιορισμοί
Ρόζα Πλαστήρα, Σοφία Κώτση, Σπυριδούλα Χανδρινού, Μαρία Λιακοπούλου