ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗ Β’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Abstract
Περίληψη: Το παρόν διδακτικό σενάριο αποτελεί πρόταση διδασκαλίας βασικών αρχών στατιστικής στη Β’ τάξη Δημοτικού. Το σενάριο αποσκοπεί στον μαθηματικό εγραμματισμό των μαθητών/τριών μέσα από την καλλιέργεια των μεγάλων ιδεών της μαθηματικής δομής, της απόδειξης, της γενίκευσης και της μεταβολής. Παρουσιάζονται δραστηριότητες, που αφορούν στην διαχείριση πληροφοριών μέσα από διαδικασίες συλλογής, οργάνωσης, παρουσίασης, ερμηνείας και μοντελοποίησης δεδομένων. Τα σημαντικότερα μαθησιακά οφέλη που καταγράφηκαν είναι η ενίσχυση στρατηγικών υποθέσεων, διερευνήσεων και καταγραφών καθώς και η κριτική επίγνωση του τρόπου αξιοποίησης των μαθηματικών στην καθημερινή ζωή.
Λέξεις κλειδιά: στατιστική, μαθηματικός εγραμματισμός, μεγάλες ιδέες μαθηματικών, απόδειξη, γενίκευση, μεταβολή
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Παυλίδου Κ., & Σταυριανουδάκη Α. (2025). ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗ Β’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (18 & 19), 115–129. Abgerufen von https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/enedim/article/view/38365
- Rubrik
- Άρθρα

Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung 4.0 International. Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.