Αρ. 18 & 19 (2025): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ενημερώσεις
Άρθρα
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΧΑΣΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Σταυρούλα Σαπλαμίδου, Χαράλαμπος Σακονίδης
“Αυτός είμαι εγώ”: Η χρήση της κούκλας στη διδασκαλία των μαθηματικών στο νηπιαγωγείο – Μια πολιτισμικά ανταποκρινόμενη προσέγγιση
Βασιλική Χρυσικού, Μάγδα Βίτσιου, Κατερίνα Μητροπούλου
ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΗ Β’ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κατερίνα Παυλίδου, Αλεξάνδρα Σταυριανουδάκη
Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΙΑΣ SOLO ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Γεώργιος Βεντίστας, Ουρανία Μαρία Βεντίστα, Γρηγόριος Αρκουμάνης
Διερεύνηση της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διδάσκουν Μαθηματικά
Κωνσταντίνος Λιθαρής, Χαράλαμπος Σακονίδης