ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ
Résumé
Παρουσιάζονται σύντομα τα άρθρα του τεύχους
Article Details
- Comment citer
-
Tζεκάκη (Marianna Tzekaki) Μ., & Σταθοπούλου(CharoulaStathopoulou) Χαρούλα. (2022). ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (16), 3–4. Consulté à l’adresse https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/enedim/article/view/30470
- Numéro
- No 16 (2022)
- Rubrique
- Άρθρα
Ce travail est disponible sous la licence Creative Commons Attribution 4.0 International .
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.Téléchargements
Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.
Références
Ball, D. L., & Bass, H. (2002,). Toward a practice-based theory of mathematical knowledge for teaching.
In Proceedings of the 2002 annual meeting of the Canadian Mathematics Education Study Group (pp.
-14). CMESG/GCEDM.
Drayton, B., Bernstein, D., Schunn, C., & McKenney, S. (2020). Consequences of curricular adaptation
strategies for implementation at scale. Science education, 104(6), 983-1007.
Hill, H. C., Rowan, B., & Ball, D. L. (2005). Effects of teachers’ mathematical knowledge for teaching on
student achievement. American educational research journal, 42(2), 371-406.
Sari, M. H., & Olkun, S. (2021). Number line estimations, place value understanding and mathematics
achievement. Journal of Education and Future, (19), 37-47.
Zakaryan, D., & Ribeiro, M. (2019). Mathematics teachers’ specialized knowledge: a secondary
teacher's knowledge of rational numbers. Research in Mathematics Education, 21(1), 25-42.
Zhu, M., Cai, D., & Leung, A. W. (2017). Number line estimation predicts mathematical skills: Difference
in grades 2 and 4. Frontiers in Psychology, 8, 1576.