• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Αρ. 16 (2022)
Αρ. 16 (2022)

Δημοσιευμένα: 2022-05-31

Άρθρα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ

Μαριάννα Tζεκάκη (Marianna Tzekaki),  Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

3 - 4

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΓΡΑΜΜΗ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΕΚΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Δέσποινα Δεσλή (Despina Desli), Ειρήνη Τριανταφύλλου (IRINI TRIANTAFILLOU)

5 - 25

ΔΕΣΛΗ & ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ (σελ. 5 - 25)
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΟΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Θεοδώρα Φώτιος Αυγέρη, Ξένια Βαμβακούση

26 - 45

ΑΥΓΕΡΗ & ΒΑΜΒΑΚΟΥΣΗ (σελ. 26 - 45)
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΠΛΑΙΣΙΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Anna Klothou, Χαράλαμπος Σακονίδης

ΚΛΩΘΟΥ & ΣΑΚΟΝΙΔΗΣ (σελ. 46 - 70 )
Ενημερώσεις

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΡΙΤΕΣ

Ομάδα Αρισυντακτών - Πόταρη Δ.

70 - 71


Αναπτύχθηκε από
Open Journal Systems
  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2585-2272
  • ISSN εντύπου: 1791-292X