• Home
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • Register
  • Login
  1. Home
  2. Archives
  3. No. 16 (2022)
No. 16 (2022)

Published: 2022-05-31

Articles

INTRODUCTION AND ISSUE PRESENTATION

Μαριάννα Tζεκάκη (Marianna Tzekaki),  Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

3 - 4

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ (ελληνικά)
ESTIMATE RATIONAL NUMBERS ON THE NUMBER LINE

Δέσποινα (Despina), Ειρήνη Τριανταφύλλου (IRINI TRIANTAFILLOU)

5 - 25

ΔΕΣΛΗ & ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ (σελ. 5 - 25) (ελληνικά)
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΟΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.

Θεοδώρα Φώτιος Αυγέρη, Ξένια Βαμβακούση

26 - 45

ΑΥΓΕΡΗ & ΒΑΜΒΑΚΟΥΣΗ (σελ. 26 - 45) (ελληνικά)
RECONTEXTUALIZATIONS DURING THE IMPLEMENTATION OF A NEW MATHEMATICS CURRICULUM IN PRIMARY SCHOOL

Anna Klothou, Χαράλαμπος Σακονίδης

ΚΛΩΘΟΥ & ΣΑΚΟΝΙΔΗΣ (σελ. 46 - 70 ) (ελληνικά)
News

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΑΠΟ ΚΡΙΤΕΣ

Ομάδα Αρισυντακτών - Πόταρη Δ.

70 - 71


Developed By
Open Journal Systems
  • English
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Information
    For Readers For Authors For Librarians
  • Online ISSN: 2585-2272
  • Print ISSN: 1791-292X