No. 16 (2022)
Articles
INTRODUCTION AND ISSUE PRESENTATION
Μαριάννα Tζεκάκη (Marianna Tzekaki), Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)
ESTIMATE RATIONAL NUMBERS ON THE NUMBER LINE
Δέσποινα (Despina), Ειρήνη Τριανταφύλλου (IRINI TRIANTAFILLOU)
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΜΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΟΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θεοδώρα Φώτιος Αυγέρη, Ξένια Βαμβακούση
RECONTEXTUALIZATIONS DURING THE IMPLEMENTATION OF A NEW MATHEMATICS CURRICULUM IN PRIMARY SCHOOL
Anna Klothou, Χαράλαμπος Σακονίδης