Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΙΑΣ SOLO ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Abstract
Η στοχοθεσία και η αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων αποτελούν δύο κεντρικά στοιχεία του σχεδιασμού και της διδασκαλίας μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η διερεύνηση της χρήσης της ταξινομίας SOLO (Structure of Observed Learning Outcomes), ώστε να εξεταστεί πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους/τις εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τον σχεδιασμό μαθήματος και τη διαμορφωτική αξιολόγηση. Για αυτό το λόγο διεξήχθη μία ποιοτική έρευνα στο μάθημα της Ευκλείδειας Γεωμετρίας στην ενότητα των εμβαδών. Τα ευρήματα δείχνουν ότι η ταξινομία SOLO μπορεί να διευκολύνει την παρουσίαση του περιεχομένου σύμφωνα με τον κονστρουκτιβισμό και να υποστηρίξει δραστηριότητες διαμορφωτικής αξιολόγησης.
Article Details
- Come citare
-
Βεντίστας Γ., Βεντίστα Ο. Μ., & Αρκουμάνης Γ. (2025). Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΙΑΣ SOLO ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ: ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (18 & 19), 131–151. Recuperato da https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/enedim/article/view/38298
- Sezione
- Άρθρα

TQuesto lavoro è fornito con la licenza Creative Commons Attribuzione 4.0 Internazionale.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.