Απόψεις Δ/ντών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης σχετικά με το σύστημα επιλογής τους και την επιμόρφωσή τους σε θέματα διοίκησης.


Δημοσιευμένα: Ιουν 9, 2014
Λέξεις-κλειδιά:
Κριτήρια επιλογής Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Επιστημονική κατάρτιση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων.
Ελένη Μπακάλμπαση
Επαμεινώνδας Φωκάς
Περίληψη

Σκοπός της παρούσας εργασίας  αποτελεί η καταγραφή  αντιλήψεων   των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με το ισχύον σύστημα επιλογής τους, όπως αυτό ορίζεται από το Νόμο 3848/2010,  και παρουσιάζονται οι  προτάσεις τους σχετικά με αλλαγές του υπάρχοντος συστήματος  επιλογής ηγετικών στελεχών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στην έρευνα πήραν μέρος 78 άτομα  όλοι Διευθυντές  Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, 43 (55%) είναι άνδρες και οι 35 (45%) γυναίκες σχεδόν από όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις της Ελλάδας.

Είναι καθολικό το αίτημα των ερωτηθέντων Διευθυντών για αλλαγή στον τρόπο της συνέντευξης. Συμφωνούν σχεδόν όλοι για την αναγκαιότητά της: Να αξιολογηθεί η προσωπικότητα  του υποψηφίου και αν είναι δυνατόν να καταγραφεί το ψυχολογικό προφίλ του. Όμως διαφωνούν και αγωνιούν για τον τρόπο που γίνεται. Προτάσσουν την συνεχή επιμόρφωσή τους σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης .Οι περισσότεροι διευθυντές  απάντησαν πως θα ήθελαν να επιλέγουν οι ίδιοι το περιεχόμενο της επιμόρφωσης τους και να το διαμορφώνουν ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Ελένη Μπακάλμπαση
Εκπαιδευτικός Φ. Α – Διευθύντρια Δημοτικού Σχολείου- Μsc στην «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης»
Επαμεινώνδας Φωκάς
Σχολικός Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ηλείας- Μsc στην «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης»