Τρέχον τεύχος
Τόμ. 11 Αρ. 1 (2022)
Άρθρα
Κοινωνικός αποκλεισμός και εκπαιδευόμενοι με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο: Μία εμπειρική έρευνα σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας Καταστημάτων Κράτησης
Νικόλαος Μπιτσάκος, Περσεφόνη Φώκιαλη, Κυριακή Σωτηροπούλου
Ακαδημαϊκή αναβλητικότητα προπτυχιακών φοιτητών: η σχέση της με τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ακαδημαϊκή κινητοποίηση
Αικατερίνη Βάσιου, Σταυρούλα Καλδή, Ευστάθιος Ξαφάκος
Διερεύνηση των προσδοκιών των εκπαιδευτικών από την επιμόρφωση στο πεδίο των καινοτόμων διδακτικών μεθόδων
Αθανάσιος Κωνσταντίνου Κούλης, Γεώργιος Μπαγάκης
Αναστοχαστικότητα και Προσανατολισμοί Εργασίας:
Ευρήματα Μελέτης Παρέμβασης σε Συμβούλους Σταδιοδρομίας
Κατερίνα Αργυροπούλου, Νικόλαος Μουράτογλου
Μετα-ανάλυση της σχέσης μεταξύ της αυτεπάρκειας των εκπαιδευτικών και της επαγγελματικής ικανοποίησης
Ιωάννης Κατσαντώνης, Αργύριος Κατσαντώνης
Μία ‘οικοσυστημική’ θεώρηση των αναδυόμενων προκλήσεων στη σχολική εκπαίδευση του 21ου αιώνα – η περίπτωση του ελληνικού δημόσιου σχολείου
Μαρία Τζώτζου, Μαρία Πούλου, Θανάσης Καραλής, Αμαλία Υφαντή