Το περιοδικό «Έρευνα στην Εκπαίδευση» επιδιώκει να συμβάλλει στον διεθνή επιστημονικό διάλογο σε ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση των παιδιών και όλων, χωρίς καμία διάκριση, των επί γης ανθρώπων.
Τρέχον τεύχος
Τόμ. 13 Αρ. 2 (2024): Ειδικό Τεύχος του Περιοδικού Έρευνα στην Εκπαίδευση. Πολυ-γραμματισμοί: εκπαιδευτικές και πολιτιστικές προσεγγίσεις.
Πλήρες τεύχος
Εισαγωγή
Άρθρα
Πολυγραμματισμοί και προγράμματα μουσειακής αγωγής για την προσχολική ηλικία
Δέσποινα Καλεσοπούλου
Αναδυόμενοι Πολυγραμματισμοί: Προς μια Κατανόηση της Θεωρίας και της Παιδαγωγικής Πρακτικής
Ισαάκ Παπαδόπουλος, Ευφροσύνη Μπισίρη
MinaDot: μία καινοτόμος εφαρμογή αυτόματης μεταγραφής σε Braille για την ενίσχυση του Γραμματισμού στη Braille
Απόστολος Γαρούφος , Ζωή Γαβριηλίδου
Το Πολυ-αφήγημα (Wimmelbook) ως μέσο για την ενδυνάμωση του αφηγηματικού λόγου και του οπτικού γραμματισμού στην Προσχολική Ηλικία
Άρτεμις Παπαηλία, Μαρέττα Σιδηροπούλου
Η μετάβαση του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προς τον οπτικό γραμματισμό: Μια μελέτη των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών των Εικαστικών Τεχνών
Μόιρα Ραπανάκη, Μαρέττα Σιδηροπούλου