STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2
Περίληψη
Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζεται μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία η σχέση μεταξύ των Μαθηματικών και της STEM Education προσέγγισης. Αρχικά, αναφέρεται η εννοιολογική οριοθέτηση της STEM Education προσέγγισης και οι περιορισμοί που υπάρχουν σε αυτή. Στη συνέχεια αναδεικνύεται ο υποβαθμισμένος ρόλος των μαθηματικών σε σχέση με τα άλλα πεδία του STEM. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα ουσιαστικής ενσωμάτωσης των Μαθηματικών στη STEM Education προσέγγιση με μία καινοτόμο διδακτική πρακτική, η οποία αξιοποιεί τα μαθηματικά και τη ρομποτική και υλοποιήθηκε για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τη σχολική χρονιά 2021-2022 σε Α΄ τάξη του 14ου Δημοτικού Σχολείο Αθηνών. Συγκεκριμένα, αξιοποιήθηκε το Edison V2.0 Robot, στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος STEM 3.0-Εκπαιδευτική ρομποτική με το Edison, για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Σπυρόπουλος Τ. (2024). STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2. Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση, 1(3). https://doi.org/10.12681/.35315
- Ενότητα
- Articles
Ενημέρωση για τα πνευματικά δικαιώματα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποθήκευση και διανομή της παρούσας εργασίας, εξ’ολοκλήρου ή τμήματος αυτής, για εμπορικό σκοπό. Επιτρέπεται η ανατύπωση, αποθήκευση και διανομή για σκοπό µη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικής ή ερευνητικής φύσης, υπό την προϋπόθεση να αναφέρεται η πηγή προέλευσης και να διατηρείται το παρόν µήνυµα. Ερωτήματα που αφορούν τη χρήση της εργασίας για κερδοσκοπικό σκοπό πρέπει να απευθύνονται προς τους συγγραφεα-είς. Οι απόψεις και τα συμπεράσματα που περιέχονται σε αυτό το έγγραφο εκφράζουν το-ους συγγραφέα-είς και δεν πρέπει να ερμηνευθεί ότι αντιπροσωπεύουν τις επίσηµες θέσεις του Ινστιτούτου Μελετών και Eρευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.).
Copyright notice
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.