STEM Education και ο ρόλος των Μαθηματικών-Ένα παράδειγμα καινοτόμου διδακτικής πρακτικής με το Edison V2.0 Robot για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2


Τρύφων Σπυρόπουλος
Abstract

Στο θεωρητικό μέρος αυτής της εργασίας παρουσιάζεται μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία η σχέση μεταξύ των Μαθηματικών και της STEM Education προσέγγισης. Αρχικά, αναφέρεται η εννοιολογική οριοθέτηση της STEM Education προσέγγισης και οι περιορισμοί που υπάρχουν σε αυτή. Στη συνέχεια αναδεικνύεται ο υποβαθμισμένος ρόλος των μαθηματικών σε σχέση με τα άλλα πεδία του STEM. Στο πρακτικό μέρος της εργασίας, παρουσιάζεται ένα παράδειγμα ουσιαστικής ενσωμάτωσης των Μαθηματικών στη STEM Education προσέγγιση με μία καινοτόμο διδακτική πρακτική, η οποία αξιοποιεί τα μαθηματικά και τη ρομποτική και υλοποιήθηκε για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων τη σχολική χρονιά 2021-2022 σε Α΄ τάξη του 14ου Δημοτικού Σχολείο Αθηνών. Συγκεκριμένα, αξιοποιήθηκε το Edison V2.0 Robot, στο πλαίσιο του επιμορφωτικού προγράμματος STEM 3.0-Εκπαιδευτική ρομποτική με το Edison, για τη διαισθητική εξοικείωση στον πολλαπλασιασμό του 2.

Article Details
  • Section
  • Articles
Downloads
Download data is not yet available.