Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή


ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΟΝΙΑΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ
Abstract

Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια ενδελεχούς  εξέτασης της ενσυναίσθησης του νοσηλευτή. Με άλλα λόγια, ερευνά τη συναισθηματική ταύτιση με τον άλλο, την ικανότητα, δηλαδή, να κατανοείς τη θέση στην οποία βρίσκεται, τις σκέψεις του, τα συναισθήματα του αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται καθώς και ο σωστός τρόπος που χειρίζεται τη διαφορετικότητα κάποιου άλλου, χαρακτηρίζουν ένα άτομο με ενσυναίσθηση. Σε μια σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζούμε την οποία χαρακτηρίζει η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων αλλά και κατανόησης, είναι αναγκαία η αναγνώριση αλλά και η μελέτη εκείνων των παραγόντων που μπορούν να συμβάλλουν για να αναπτυχτούν ικανοποιητικοί συναισθηματικοί δεσμοί και θετικές κοινωνικές συναναστροφές

Article Details
  • Section
  • Articles
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)