Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή
Abstract
Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσπάθεια ενδελεχούς εξέτασης της ενσυναίσθησης του νοσηλευτή. Με άλλα λόγια, ερευνά τη συναισθηματική ταύτιση με τον άλλο, την ικανότητα, δηλαδή, να κατανοείς τη θέση στην οποία βρίσκεται, τις σκέψεις του, τα συναισθήματα του αλλά και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται καθώς και ο σωστός τρόπος που χειρίζεται τη διαφορετικότητα κάποιου άλλου, χαρακτηρίζουν ένα άτομο με ενσυναίσθηση. Σε μια σύγχρονη κοινωνία στην οποία ζούμε την οποία χαρακτηρίζει η έλλειψη ουσιαστικής επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων αλλά και κατανόησης, είναι αναγκαία η αναγνώριση αλλά και η μελέτη εκείνων των παραγόντων που μπορούν να συμβάλλουν για να αναπτυχτούν ικανοποιητικοί συναισθηματικοί δεσμοί και θετικές κοινωνικές συναναστροφές
Article Details
- How to Cite
-
ΚΟΝΙΑΡΗ Δ., & ΡΑΦΤΟΥΛΗΣ Γ. (2024). Ενσυναίσθηση και ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή. Interdisciplinary Approaches to Education, 1(2). https://doi.org/10.12681/.35195
- Section
- Articles
Ενημέρωση για τα πνευματικά δικαιώματα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποθήκευση και διανομή της παρούσας εργασίας, εξ’ολοκλήρου ή τμήματος αυτής, για εμπορικό σκοπό. Επιτρέπεται η ανατύπωση, αποθήκευση και διανομή για σκοπό µη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικής ή ερευνητικής φύσης, υπό την προϋπόθεση να αναφέρεται η πηγή προέλευσης και να διατηρείται το παρόν µήνυµα. Ερωτήματα που αφορούν τη χρήση της εργασίας για κερδοσκοπικό σκοπό πρέπει να απευθύνονται προς τους συγγραφεα-είς. Οι απόψεις και τα συμπεράσματα που περιέχονται σε αυτό το έγγραφο εκφράζουν το-ους συγγραφέα-είς και δεν πρέπει να ερμηνευθεί ότι αντιπροσωπεύουν τις επίσηµες θέσεις του Ινστιτούτου Μελετών και Eρευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.).
Copyright notice
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.