Επιτελικές νοητικές λειτουργίες: η εφαρμογή ενός προγράμματος ενίσχυσης της εργαζόμενης μνήμης και της ταχύτητας επεξεργασίας σε μαθητή στο φάσμα του αυτισμού
Abstract
This Case Study concerns the implementation of a program to enhance working memory and processing speed in a student with autism spectrum disorder. The analysis of the results revealed by this specific research project reveals a small enhancement of working memory and a clear improvement in processing speed. Taking into account the evaluative reports of those involved in the student's educational process and the relevant bibliography (e.g. see Papadopoulos et al., 2018; Jensen, 2006) that link processing speed to the individual's general intelligence, this study, despite the inherent reservations that determine the small sample and make any generalization of its findings impossible, confirms the importance of the executive mental function of processing speed in learning more broadly and in the educational process in particular.
Article Details
- How to Cite
-
ΓΑΛΑΡΙΝΙΩΤΗΣ Ν. (2025). Επιτελικές νοητικές λειτουργίες: η εφαρμογή ενός προγράμματος ενίσχυσης της εργαζόμενης μνήμης και της ταχύτητας επεξεργασίας σε μαθητή στο φάσμα του αυτισμού. Interdisciplinary Approaches to Education, 2(2). https://doi.org/10.12681/.42114
- Section
- Articles
Ενημέρωση για τα πνευματικά δικαιώματα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).
Απαγορεύεται η αντιγραφή, αποθήκευση και διανομή της παρούσας εργασίας, εξ’ολοκλήρου ή τμήματος αυτής, για εμπορικό σκοπό. Επιτρέπεται η ανατύπωση, αποθήκευση και διανομή για σκοπό µη κερδοσκοπικό, εκπαιδευτικής ή ερευνητικής φύσης, υπό την προϋπόθεση να αναφέρεται η πηγή προέλευσης και να διατηρείται το παρόν µήνυµα. Ερωτήματα που αφορούν τη χρήση της εργασίας για κερδοσκοπικό σκοπό πρέπει να απευθύνονται προς τους συγγραφεα-είς. Οι απόψεις και τα συμπεράσματα που περιέχονται σε αυτό το έγγραφο εκφράζουν το-ους συγγραφέα-είς και δεν πρέπει να ερμηνευθεί ότι αντιπροσωπεύουν τις επίσηµες θέσεις του Ινστιτούτου Μελετών και Eρευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.).
Copyright notice
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution NonCommercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.