Historical Literacy and the Structuring Process of Historical Knowledge in Students
Περίληψη
Στην παρούσα εργασία επιχειρούμε να παρουσιάσουμε την έννοια του ιστορικού εγγραμματισμού, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι μαθητές του Δημοτικού κατακτούν την ιστορική γνώση. Η συγκρότηση ιστορικής σκέψης και συνείδησης είναι μια δύσκολη και πολύπλοκη διαδικασία για τους μαθητές, στην οποία καθοριστικό ρόλο παίζει η γλώσσα των κειμένων, καθώς μεταφέρουν τις πηγές του παρελθόντος στο σήμερα.
Λέξεις-κλειδιά: ιστορία, ιστορικός εγγραμματισμός, ιστορική γνώση
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
NIPPI, A. (2022). Historical Literacy and the Structuring Process of Historical Knowledge in Students. Κείμενα Παιδείας, (4). https://doi.org/10.12681/keimena-paideias.30277
- Τεύχος
- Αρ. 4 (2022)
- Ενότητα
- Articles
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.