Η θέση και η εξέλιξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο μεταπολιτευτικό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η συμβολή του ομότιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Μουντάκη Κωνσταντίνου. Μια προσπάθεια προσέγγισης του επαγγελματικού και επιστημονικού του έργου.
Abstract
The question that this article attempts to answer concerns the efforts of Kostas Mountakis for the reform of Physical Education and Sports in Greece, along with the recording of his overall professional and scientific activity. Both during his tenure at the Pedagogical Institute and in all the related reform efforts he participated, his contribution to the formulation of educational policy is considered particularly important to be characterized as one of the founders of Physical Education Sciences in the country. Indicatively, it is mentioned that: a) He supported scientifically, as the most specialized (with relevant studies in England), the reform and modernization of the Physical Education Curricula of Primary and Secondary Education, according to which Swedish Gymnastics was abolished and the sports-centric model was introduced. b) He Promoted, through its scientific/research publications and training the modern theories on teaching methods and Motor Learning. c) He was responsible of the Ministry of Education for the introduction of Olympic Education in school. The program of the Olympic Education gave new life to physical education, while all methods of differentiated teaching, which nowadays are points of reference for other subjects, have their source in Olympic Education. d) He was for fourteen years an elected member of the Executive Committee of the International School Sports Federation (ISF). From this position he helped to promote changes in the organization of school sports at home and abroad.
Article Details
- How to Cite
-
Lamprou, C. P. (2023). Η θέση και η εξέλιξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στο μεταπολιτευτικό ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και η συμβολή του ομότιμου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Μουντάκη Κωνσταντίνου. : Μια προσπάθεια προσέγγισης του επαγγελματικού και επιστημονικού του έργου. Texts in Education, (6). https://doi.org/10.12681/keimena-paideias.34282
- Issue
- No. 6 (2023)
- Section
- Articles
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στους προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).