Η μουσική στο αναλυτικό πρόγραμμα νηπιαγωγείων: Μια πιλοτική έρευνα συχνότητας παρουσίας και επιλογής δραστηριοτήτων


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2003
Λέξεις-κλειδιά:
προσχολική εκπαίδευση αναλυτικό πρόγραμμα μουσική παιδαγωγική
Ξανθούλα Παπαναγιώτου (Xanthoula Panagiotou)
Μαρία Γανώση (Maria Ganosi)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Γερμανός, Δ. (1993). Χώρος και Διαδικασίες Αγωγής: Η Παιδαγωγική Ποιότητα του Χώρου. Αθήνα: Gutenberg.
Κακανά, Δ., Μ. (1994). Θεωρία και Μεθοδολογία Δραστηριοτήτων στην Προσχολική Αγωγή. Θεσσαλονίκη: Αδελφοί Κυριακίδη.
Mills, J. (1991). Music in the Primary School. Cambridge: University Press.
Μπότσογλου, Κ. (2001). «Η κατανομή του χρόνου και η οργάνωση του χώρου στις οργανωμένες δραστηριότητες στο νηπιαγωγείο». Εικονικό Σχολείο, 2(5).
Pugh Α., & Pugh, L. (1998). Music in the Early Years. London: Routledge.
Shehan-Campell, P. & Scott-Kassner, C. (1995). Music in Childhood. London: Prentice Hall.
Swanwick, K. (1979). A Basis for Music Education. London: NFERNelson.
Swanwick, K. (1989). «Music in schools: A study of context and curriculum practice». British Journal of Music Education, 6(2), 155-171.
ΥΠ.Ε.Π.Θ. - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (1991). Βιβλίο Δραστηριοτήτων για το Νηπιαγωγείο: Βιβλίο Νηπιαγωγού. Αθήνα: Ο.Ε.Δ.Β.