Η συμβολή των εικονογραφημένων μικρών ιστοριών στον εμπλουτισμό του λεξιλογίου των νηπίων


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2003
Λέξεις-κλειδιά:
γλώσσα εκφραστική ικανότητα εμπλουτισμός λεξιλογίου
Ειρήνη Σιβροπούλου (Eirini Sivropoulou)
Σωφρόνης Χατζησαββίδης (Sofronis Hatzisavidis)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Bernstein, Β. (1971). Class, codes and control. London: Routledge and Kegan Paul: London.
Bruner, G. και Ninio, Α. (1978). The achievement and antecedents of labelling child language. N.Y.: Norton Press.
Carey, S. & Bartlett, E. (1978). «Acquiring a single new word» Papers and Reports στο Child Language Development, 15, Stanford University Department of Linguistics.
Cassidy, J., και Wenrich, J. K. (1998-1999). «Literacy research and practice: What's hot, what's not, and why» στο The Reading Teacher, 52, 378-382.
Cianciolo, P. (1985). Children's responses to illustrations in picture books and their influence on the beginning reading process. New Orleans, LA: International» Reading Association.
Ζάχαρης, Δ. (1996). «To επίπεδο εξέλιξης του ενεργητικού λεξιλογίου των ελληνοπαίδων ηλικίας (4: 8 - 6 : 5 ετών» στο Παιδαγωγική Επιθεώρηση 24, 145-167.
Κατή, Δ. (1992). Γλώσσα και επικοινωνία στο παιδί. Αθήνα: Οδυσσέας.
Kiefer, Β. (1986). «The child and picture book: creating live circuits» στο Quartely (11), 2, 6368.
Κονδύλη, M. (1997). «Στρατηγικές διδασκαλίας και μετάδοση γνώσεων: παραδείγματα από το ελληνικό νηπιαγωγείο» στο Γλώσσα 43, 4-20.
Κουκουλομάτης, Δ. (1993). Λογοτεχνία και Παιδαγωγική. Αθήνα: Βιβλιογονία.
Μήτσης Ν. (1998) Διδακτική τον γλωσσικού μαθήματος. Από τη γλωσσική θεωρία στη διδακτική πράξη,. Αθήνα: Gutenberg.
Μότσιου, Β. (1994). Στοιχεία λεξικολογίας. Εισαγωγή στη νεοελληνική λεξικολογία. Αθήνα: Νεφέλη.
Robinson, Η. Spodek, Β. (1965). New directions in the Kindergarten. New York: Teachers College Press.
Rupley, W., Logan, J. και Nichols, W., (1998-99). «Vocabulary instruction in a balanced reading program» στο The Reading Teacher (52), 4, 336 - 346.
Σιβροπούλου, E. (2000). To κείμενο και η εικόνα στις εικονογραφημένες μικρές ιστορίες της Σ. Ζαραμπούκα (1970-2000). Διδακτορική διατριβή. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Τζούλης, Χ. (2000). Μυθολογία και προσχολική αγωγή, Γιάννενα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Τομπαΐδης, Δ. (1987). «Το πρόβλημα του λεξιλογίου» στο Φιλόλογος 47, 24-28.
Χαραλαμπόπουλος Αγ. & Χατζησαββίδης Σ. (1997) Η διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας: θεωρία και πρακτική εφαρμογή. Θεσσαλονίκη: Κώδικας.