Οι επιπτώσεις της τηλεοπτικής διαφήμισης παιδικών παιχνιδιών στις σχέσεις γονέων-παιδιών προσχολικής ηλικίας


Δημοσιευμένα: июл. 1, 2000
Λέξεις-κλειδιά:
τηλεοπτική διαφήμιση παιδικά παιχνίδια ενδοοικογενειακές συγκρούσεις καταναλωτική κοινωνικοποίηση
Κωνσταντίνος Βρύζας (Konstantinos Vrizas)
Θεμιστοκλής Σεμεντεριάδης (Themistoklis Sementeriadis)
Μελπομένη Τσιτουρίδου (Melpomeni Tsitouridou)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αυδίκος Ε. (1996): Το παιδί στην παραδοσιακή και τη σύγχρονη οικογένεια. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Βρύζας» Κ. (1992): «Τηλεόραση και παιδί», στο Α. Δημητρίου κ.ά., Ψυχολογικές Έρευνες στην Ελλάδα, Ανάπτυξη, Μάθηση και Εκπαίδευση, τ.1, σσ. 169-193. Θεσ/νίκη: Υπηρεσία δημοσιευμάτων Α.Π.Θ.
Βρύζας Κ., Σεμεντεριάδης Θ., Τσιτουρίδου Μ. (1997α): «Η παιδική τηλεοπτική διαφήμιση», στο Κ. Βρύζας, Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία, σσ. 103-143. Θεσ/νίκη: Βάνιας.
Βρύζας Κ., Σεμεντεριάδης Θ., Τσιτουριδού Μ. (1997β): «Η χρήση των διαφημιστικών μηνυμάτων από τα παιδιά», στο Κ. Βρύζας, Μέσα Επικοινωνίας και Παιδική Ηλικία, σσ. 154161. Θεσ/νίκη: Βάνιας.
Cohen S., Xiao J-J. (1992): «For parents particularly: consumer Socialization - Children and money», Childhood Education, 9(1), 43-44.
Durkheim, E. (1974): L'éducation morale. Paris: PUF.
Kapferer J.-N. (1985): L'enfant et la publicité. Paris:Bordas.
Κική Γ. (1998): Δίκαιο της πληροφόρησης. Αθήνα: Προσκήνιο.
Μακρυνιώτη Δ. (επιμέλεια) (1997): Παιδική Ηλικία. Αθήνα: Νήσος.
Mc Neal, J. (1987): Children as Consumers. Lexington: Lexington Books.
Muhlbaner K.R. (1985): Κοινωνικοποίηση. Θεσ/νίκη: Κυριακίδης.
Νόβα-Καλτσούνη Χ. (1995): Κοινωνικοποίηση. Αθήνα: Gutenberg.
Piaget J., Inhelder Β. (1966): La psychologie de l'enfant. Paris: PUF.
Reid L.N. (1979): «The impact of family group interaction on childrens understanding of television advertising», Journal of'Arfueriism^. 9,13-19.
Sheikh. A, Moleski, L. (1977): «Conflict in the family over commercials», Journal of Communication. 27(1), 152-157.