Κοινωνικοπολιτισμικό ηλαίσιο και κοινωνιομετρικές επιλογές παιδιών προσχολικής ηλικίας


Δημοσιευμένα: Ιουλ 1, 2000
Λέξεις-κλειδιά:
προσχολική ηλικία κοινωνιομετρικές επιλογές κοινωνικοπολιτσιμικό πλαίσιο
Κωνσταντίνος Μπίκος (Konstantinos Mpikos)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Asher S., Oden S. & Gottman J. (1977): «Children' s friendships in school settings». Στο G. Katz (Ed.), Current Topics in Early Childhood Education. Norwood N. York: Ablex Pubi., σσ. 68-95.
Bastin G. (1970): Les Techniques Sociométriques. Paris: Presses Universitaires de France. Bigelow B. & La Gaipa J.(1980): «The development of friendship values and choices». Στο Η. Foot, A. Chapman & J. Smith (Eds.), Friendship and Peer Relations in Children. N. York: John Wiley, σσ. 34-60.
Christea - Doumanis M. (1978): The Cultural Function of the MotherChild Interaction. Ph. D. Diss., University of Lancaster.
Cohen L. (1978): Educational Research in Classrooms and Schools: A Manual of Materials and Methods. London: Harper & Row Pubi.
Cooney E. & Selman R. (1978): «Children' s use of social conceptions: toward a dynamic model of social cognition». Στο W. Damon (Ed.), New Directions for Child Development: Social Cognition. San Francisco: Jossey Bass, σσ. 12-45.
Damon W. & Hart D. (1988): Self Understanding in Childhood and Adolescence. Cambridge: Cambridge University Press.
Δικαίου M. (1985): «To παιχνίδι στα παιδιά των μεταναστών: κοινωνική προσέγγιση». Παιδαγωγική Επιθεώρηση, Τεύχ. 2, σσ. 45 - 60.
Furman. W. & Bierman. Κ. (1983): «Developmental changes in young children' s conceptions of friendship». Child Development, (54), σσ. 549-556.
Hartup W. & Rubin Z. (1986): Relationships and Development. N. York: Lawrence Erlbaum.
Hayes. D. (1978): «Cognitive basis of Liking and Disliking among preschool Children. Child Development, (49), σσ. 906-909.
Hayes D., Gershman T. & Bolin, L. (1980): «Friends and enemies: cognitive bases for pre-school children' s unilateral and reciprocal relationships». Child Development (51), 1276-1279.
Hofer M., Becker U., Schmidt B. & Noack P.U990): «Die Altersabhängigkeit von Vorstellungen über Freundschaften 6- bis 14jährigen». Στο M. Knopf & W. Schneider (Hrsg.), Entwicklung. Göttingen: Hogrefe, σσ. 65-82.
Masters J. & Furman W. (1981): «Popularity, individual friendship and specific peer interaction among children». Developmental Psychology, (17), σσ. 344-350.
Μπίκος Κ. (1990): Βελτίωση των κοινωνικών σχέσεων στη σχολική τάξη. Αθήνα: Βιβλιοεκδοτική Αναστασάκη.
Moreno, J. (1970): Fondements de la Sociom(trie. Paris: P.U.F.
Petillon H. (1980): Soziale Beziehungen in Schulklassen. Weinheim: Beltz.
Rizzo T. (1989): Friendship Development among Children in School. N. York: Ablex.
Schneider B. (1993): Children's Social Competence in Context: the contributions of family, school and culture. N. York: Pergamon Press.
Selman R. (1980): The Growth of Interpersonal Understanding. N. York: Academic Press.
Triandis H. & Vassiliou V. (1972): «A comparative analysis of subjective cultures». Στο Η. Triandis (Ed.), The Analysis of Subjective Culture. N.York: John Wiley.
Youniss J. (1980): Parents and Peers in Social Development. Chicago: University Press.
Wertsch J. (1985): Vygotsky and the Social Formation of Mind. Cambridge: Harvard University Press.