Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτελέσματα μιας εκπαιδευτικής παρέμβασης διαπολιτισμικής εκπαίδευσης για το νηπιαγωγείο με επίκεντρο τον πολιτισμό


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2000
Λέξεις-κλειδιά:
διαπολιτισμική εκπαίδευση νηπιαγωγείο πολιτισμός εκπαιδευτικός σχεδιασμός
Κωστής Τσιούμης (Kostis Tsioumis)
Αθανασία Κατσινάκη (Athanasia Katsinaki)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Anim Addo J. (1992): «Drama with young learners in school». Στο Vincent P. (ed), Language, Culture and Young Children, Pubi., David Foulton London, 110-122.
Banks J. (1993): «Multicultural Education for Young Children: Racial and Ethnic Attitudes and their Modification.» Στο Spodek B. (ed.) Handbook of Research in Early Childhood Education, New York: Macmillan Pubi.
Bullivant Β. (1997): «Προς μια ριζοσπαστική πολυπολιτισμικότητα σε Modgil S., Verma G., Mallick K, Modgil C. (1997): Πολυπολιτισμική Εκπαίδευση. Προβληματισμοί-Προοπτικές, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 130-165.
Cummins J. (1999): Ταυτότητες, υπό Διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση με σκοπό την Ενδυνάμωση σε μια Κοινωνία της Ετερότητας. Αθήνα: Gutenberg.
Δαμανάκης Μ. (1998): Η Εκπαίδευση των Παλιννοστούντων και των Αλλοδαπών Μαθητών στην Ελλάδα. Διαπολιτισμική Προσέγγιση, Αθήνα: Gutenberg.
Φραγκουδάκη Α., Δραγώνα Θ., Ανδρούσου Α. (1997): «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών. Η περιγραφή μιας εμπειρίας». Σύγχρονα Θέματα, 63, Απρίλιος- Ιούνιος 1997, 70-75.
Fthenakis W., Sonner Ad.etc. (1985): Bilingual-Bikulturelle Entwicklung des Kindes. Ein Handbuch für Psy
chologen, Pädagogen und Linguisten, Hueber.
Γεωργογιάννης Π. (1997): Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Αθήνα: Gutenberg.
Μάρκου Γ. (1997): Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Αθήνα.
Γκότοβος Αθ. (1996): Ρατσισμός. Κοινωνικές, ψυχολογικές και παιδαγωγικές όψεις μιας ιδεολογίας και μιας πρακτικής. ΥΠ.Ε.Π.Θ.- Γ.Γ.Λ.Ε., Αθήνα.
Μπίκος Κ. (1990): Η βελτίωση των κοινωνικών σχέσεων στη σχολική τάξη, Αθήνα: Βιβλιοεκδοτική Αναστασάκη.
Μπίκος Κ. (1997): Κοινωνικοπολιτισμικό Πλαίσιο και κοινωνιομετρικές επιλογές παιδιών προσχολικής ηλικίας. Ανακοίνωση στο 6ο Συνέδριο της E.E.C.E.R.A, München 1997.
Ντολιοπούλου Ε. (1997): Σύγχρονα Θέματα Προσχολικής Αγωγής Ι, Πανεπιστημιακές Παραδόσεις, Α.Π.Θ., Θεσσαλονίκη.
Reich H.H., (1997): «Ευρωπαϊκή» και «διαπολιτισμική» εκπαίδευση:ένα αταίριαστο ζευγάρι, Πρακτικά Ζ' Διεθνούς Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρίας Ελλάδας «Παιδαγωγική Επιστήμη στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Τάσεις και Προοπτικές», Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 68-77.
Siraj-Blatchford Ι. (1995): The Early Years. Laying the Foundations for Racial Equality, London: Trentham Books.
Spodek B. (1980): «Early Childhood Education». Στο in Walberg H. (ed), American Education: Dwersity & Research, A Forum Series of the Voice of America, 149-158.
Triandis H. (1997): «Προς τον πλουραλισμό στην εκπαίδευση». Στο Modgil S., Verma G., Mallick K., Modgil C.(1997). Πολνπολιτισμική Εκπαίδευση. Προβληματισμοί-Προοπτικές. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα, 130165.
Τζουριάδου Μ. (1995): Ο λόγος τον παιδιού προσχολικής ηλικίας, Θεσσαλονίκη Προμηθεύς.
Τζουριάδου Μ., Κουτσού Σ., Σταγιόπουλος Π., Σταθοπούλου P., Κυδωνιάτου Ε., Τζελέπη Θ., «Ο θεσμός των ειδικών τάξεων: δομή ένταξης ή περιθωριοποίησης των παιδιών με ειδικές ανάγκες;». Ανακοίνωση στο Πανελλήνιο Συνέδριο «Η Έρευνα στην Προσχολική Εκπαίδευση», Ρέθυμνο 21-23.10.1999. Στο Μέθοδοι Πρώιμης Παρέμβασης, Θεσσαλονίκη 1999, 9-29.
Ulich M, Oberhuemer Ρ. (Hrsg.) (1994): Es war einmal, es war keinmal...Ein multikulturelles Lese- und Arbeitsbuch, 3.
Auflage, Weinheim-Basel Beltz Verlag. Ulich M, Oberhuemer P. (1997): «Stories from two worlds, bilingual apperiences between fact and fiction». Στο Gregory E. (1997), One Child many Worlds. Early Learning in Multicultural Communities, London: David Fulton Pubi., 63-74.
Ulich M., Oberhuemer P., Reidelhuber (Hrsg.) (1993): Der Fuchs geht um... auch anderswo. Ein multikulturelles Lese- und Arbeitsbuch, 5.
Auflage, Weinheim/ Basel: Beltz Verlag.
Yangunidis P. (1998): «Interkulurelle Erziehung im Kindergarten». Στο Mitter W.(Hrsg), Beiträge aus der Griechischen Erziehungswissenschaft, Athen Paralos Verla