Μεθοδολογικές προσεγγίσεις για μια πιο αποτελεσματική δόμηση της γνώσης στο Νηπιαγωγείο


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2000
Λέξεις-κλειδιά:
νηπιαγωγείο δόμηση της γνώσης μάθηση αντίληψη σύγκριση δραστηριότητες νηπιαγωγείου
Κατερίνα Μιχαλοπούλου
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αναγνωστόπουλος Β.Δ. (1994): Γλωσσικό υλικό για το Νηπιαγωγείο, Αθήνα: Καστανιώτη.
Banyard P. & Hayes, Ν. (1997): Σκέψη και λύση προβλημάτων, Επιμέλεια Α.Ευκλείδη, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Barth Β.Μ. (1981): V apprentissage des concepts, C.E.P.E.C., Lyon.
Barth Β.Μ. (1990): «Aider les élèves à apprendre pour Γ apprentissage de Γ abstraction: un modèle cognitif de médiation». Apprenons pour enseigner II, Cahiers pédagogiques, CRAP.
Barth Β.Μ. (1993): «La détermination et Γ apprentissage des concepts». Στο J.Houssaye, La pédagogie, une encyclopédie pour aujourd' hui, ESF, Paris.
Bredeuamp S. & Coppie, C. (1983): Καινοτομίες στην προσχολική Εκπαίδευση: Αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές», Επιμέλεια Ε. Ντολιοπούλου, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1997.
Bruner J. (1983): Le άέυβίορρβηιβηί de l'enfant. Savoir faire savoir dire, PUF, Paris.
Bruner J. (1991): «...car la culture donne forme fà l'esprit», Paris: Esthel.
Camli C. & Devries, R. (1998): H θεωρία του J. Piaget στην προσχολική αγωγή, Αθήνα: Δίπτυχο.
Cordier F. & Spitz, E. (1998): «Nature des categories et typicalité: une étude developpementale», Enfance, 4.
Dictionnaire Encyclopédique de Γ éducation et de la formation, (1998) Paris: Nathan.
Giordan Α., Girault, Y. & Clement, P. (1994): Conceptions et connaissances, Paris: Peter Lang.
La Gararderie A (de) (1982): La gestion mentale. Pédagogie des moyens d' apprendre, Paris: La Centurion.
Gardner H. (1962): Art, Mind and Brain: a Cognitive Approach to Creativity, New York: Basic Books.
Gulford J.P. (1967): The Nature of Human Intelligence, New York: Mc Graw-Hill.
Meirieu Ph. (1992): Apprendre, oui mais comment, ESF, Paris.
Μιχαλοπούλου Κ. (1999): «Ο ρόλος των ηρώων της παιδικής λογοτεχνίας στη διδακτική του αφηγήματος στο νηπιαγωγείο». Στο Αποστολίδου Β. & Χοντολίδου Ε., Λογοτεχνία και Εκπαίδενση, Αθήνα: Τυπωθήτω.
Perkinks, D.N. & Salomon, G. «Teaching for Transfer», Educational Leadership 9/1988.
Plaget J. (1972): Où va l'éducation, Paris: Denoel.
Plaget J. (1969): Psychologie et pédagogie? Paris: Denoel-Gonthier.
Reboul 0. (1980): Qu'est ce qu' apprendre? Paris: PUF.
Reboul 0. (1992): Les valeurs de l'éducation, Paris: Puf.
Torrange (1966): Tests of Creative Thinking, Princeton: Personnel Press.
Université De Provence, 1995: Comprendre et Construire la Médiation, sous la direction de G.Chappaz, CRDP de Marseille.