Ποίηση στο στο Νηπιαγωγείο


Δημοσιευμένα: Ιουλ 1, 2000
Λέξεις-κλειδιά:
ποίηση προσχολική ηλικία νηπιαγωγείο τεχνικές
Α. Καρακίτσιος (A. Karakitsos)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Ακριτόπουλος Α. (1993): Η Ποίηση για παιδιά και νέους, Θεσσαλονίκη: Ηρόδοτος. Αναγνωστόπουλος Β. (1987): Θέματα Παιδικής Λογοτεχνίας, Ανιχνεύσεις Α', Αθήνα: Καστανιώτης.
Αναγνωστόπουλος Β. (1994): Γλωσσικό υλικό για το Νηπιαγωγείο, Αθήνα: Καστανιώτης.
Αργυρίου Α. (1990): «Στοιχεία και σημεία της νεοτερικής Ποίησης» , η Λέξη, No 99-100, Αθήνα, σσ. 686-700.
Βελουδής Γ. (1994): Γραμματολογία - Θεωρία Λογοτεχνίας, Αθήνα: Δωδώνη.
Θέμελης Γ. (1978): Η διδασκαλία των Νέων Ελληνικών. Το πρόβλημα της ερμηνείας, τ. Β', Θεσσαλονίκη: Κωνσταντινίδης.
Καψωμένος Ε. (1990): «Λογοτεχνία, Εκπαίδευση». Το Δένδρο, No 55, Αθήνα 1990, σσ. 10 -15.
Κατσίκη- Γκίβαλου Ά. (1995): Το θαυμαστό ταξίδι, Πατάκης.
Κουκουλομάτης Δ. (1993): λογοτεχνία και Παιδαγωγική, Αθήνα: Βιβλιογονία.
Κουλουμπή - Παπαπετροπούλου Κ. (1988): «Η Ποίηση στο Νηπιαγωγείο», Πρακτικά Β' Σεμιναρίου του Κύκλου του ελληνικού παιδικού βιβλίου, σσ. 85-102, Αθήνα: Καστανιώτης.
Μερακλής Μ. (1993): «Για τον προσδιορισμό της έννοιας της Παιδικής Λογοτεχνίας », Η Λέξη, No 118, Νοέμβρης - Δεκέμβρης, σσ. 686-695.
Μιράζγεζη Μ. (1978): Ποίηση και διδασκαλία, Αθήνα.
Μπαλάσκας Κ. (1987): «Για την Ποίηση και τη διδασκαλία της», Πρακτικά 7ου συμποσίου Ποίησης, Πανεπιστήμιο Πατρών, Αθήνα: Γνώση, σσ.188-195.
Μπαλάσκας Κ. (1990): Ταξίδι με το κείμενο, Αθήνα: Επικαιρότητα.
Μπελεζίνης Α. (1990): «Τα νοήματα και τα θήρατρά τους», Το Δένδρο, No 49, σσ. 32-35.
Νοβακ Μ. 28-3-1997: «Οι λέξεις», Ελευθεροτυπία. Παλαμάς Κ. (1913): Τα πρώτα κριτικά, Αθήνα.
Ροντάρι Τ. (1985): Γραμματική της φαντασίας, Τεκμήριο.
Ροντάρι Τ. (1989): Ασκήσεις φαντασίας, Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Σακελλαρίου Χ. (1984): Ιστορία της παιδικής Λογοτεχνίας, Αθήνα: Φιλιππότης.
Σακελλαρίου Χ. (1987): Οι πρωτοπόροι της Ελληνικής παιδικής Λογοτεχνίας, Αθήνα: Πατάκης.
Σκαρτσής Σ. (1995): Δέκα σημειώματα για την Ποίηση, Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής.
Σκαρτσής Σ. (1984): Μια πρακτική εισαγωγή στην ανάλυση της Ποίησης, Πατάκης.
Σουλιώτης Δ. (1993): «Αλφαβητάριο για την Ποίηση» Γ. Δεδούση, Θεσσαλονίκη 1993.
Σπανός Γ. (1996): «Η θεωρία και η πράξη της διδασκαλίας» Επιθεώρηση παιδικής Λογοτεχνίας, No 11, Πατάκης, σσ.55-67.
Συνέδριο του Σεριζί, (1985): Η διδασκαλία της Λογοτεχνίας, Αθήνα: Επικαιρότητα.
Τζιαντζή Μ. (1996): Αγωγή της Προσχολικής Ηλικίας, Αθήνα: Gutenbeg.
Τζιαντζή Μ. (1996): Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική στα παιδιά της προσχολικής ηλικίας, Αθήνα: Gutenberg.
Τζιαντζή Μ., Καρακίτσιος Α. (1991): «Διδασκαλία παιδικής Λογοτεχνίας», Εκπαιδευτικά, No 21, Αθήνα, σσ. 3038.
Τζιόβας Δ. (1990): «Η ηθική της Παιδαγωγικής» Το Δένδρο τεύχος No 52, Αθήνα σσ. 59-67.
Τζούλης Θ. (1993): «Παιδική Λογοτεχνία και Ψυχανάλυση», Η Λέξη,, No 118, Νοέμβρης - Δεκέμβρης, σσ. 774792.
Τόγιας Ι. (1998): Το μάθημα των Νέων Ελληνικών στη Μέση Εκπαίδευση, ιστορική θεώρηση, Θεσσαλονίκη: Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών. Ειδικά αφιερώματα του περιοδικού 1980-1987: Το Δένδρο στα τεύχη No 48- 49, 56-57, στα Πρακτικά του Α' και του Ζ' συμποσίου Ποίησης, Πανεπιστήμιο Πατρών, Γνώση. Ειδικά Αφιερώματα στα περιοδικά Διαδρομές και Επιθεώρηση Παιδικής Λογοτεχνίας στα τεύχη No 5, 10, 11 και 7 αντίστοιχα.
Βιβλίο της Νηπιαγωγού, Δεξιότητες Π, ΥΠ.Ε.Π.Θ., 1995.
Artaud Α. (1978): Le théâtre et son double, Paris: Gallimard.
Billow, R.M. (1981): «Observing spontaneous metaphor in children» Journal of Experimental Child Psychology II No 31,1981, σσ. 430-445.
Charpentreau Jacques, (1987): «Les paradoxes de la poésie». Στο la ^ue des Iwrespour enfants, No 114. Jean Georges, «Le petit enfant et la poesie». Στο περιοδικά Poésie, No 28-29, Armand Colin, 1985, σσ. 12 46.
Gentner, D., (1977): «Children's performance on a spatial analogies task», Child άβυβίορηιεηί, No 48, σσ.10341039.
Dylan T. (1993): «Σημειώσεις για την τέχνη της Ποίησης», Ποίηση, No 1, Ανοιξη, σσ. 31-39.
Lequeux Ρ. (1977): La sensibilisation poétique de Γ enfant. Paris: Edition Armand Colin.
Lequeux P. (1976): Jeux des paroles de Γ école maternelle au cours préparatoire, Colin-Bourrelier.
Molino J. (1987) et Gardes-Tamine J.: Introduction fà Γ analyse de la poésie I. Vers et figures, Paris: PUF.
Mirasgesis M. (1994): «La Littérature enfantine Grecqe», La Ιίβυ^ des Iwres pour enfants, No 158, Paris, σσ.350-358.
Weaving Charlotte's Web, Me Clure A. Harrisson P. Reed, (1989): «Poetry school». Στο Children's Literature in the classroom, U.S.A: edited by Janet Hickman, Bernice E., Cullivan.
Winner E., Mc Carthy M., Cardner A. (1987): «The ontogenesis of metaphor», σσ. 10-20. Στο R. T. Honeck and R.R. Hoffman, ed., Cognition and figuratwe language, Hillsdale N.J.Erlbaum.
Ποιητικές Συλλογές
Βιζυηνός Γ. (1967): Άπαντα, Αθήνα: Πάπυρος
.
Παπαντωνίου Ζ. (1931): Τα χελιδόνια, Αθήνα: εκδόσεις Δημητράκου.
Πάλλης Α. βλ. Σακελλαρίου Χ., (1987): Οι πρωτοπόροι της ελληνικής παιδικής Λογοτεχνίας, Πατάκης.
Πολέμης Ι. (1914): Παιδική Λύρα, Αθήνα.
Ρίτσος Γ. (1982): Πρωινό άστρο, Αθήνα: Κέδρος.
Ρώτας Β. (1974): Αυγούλα, Αθήνα.
Τανταλίδης Η. βλ. Σακελλαρίου Χ., (1987): Οι πρωτοπόροι της ελληνικής παιδικής Λογοτεχνίας, Πατάκης.
Χαρωνίτης Β. (1975): Τιτιβίσματα, Κρήτη.
Χατζηνικολάου Ν. (1980): Καλημέρα...Καληνύχτα, Αθήνα.
Χορτιάτη Θ. (1986): Παιγνιδόλεξα, Αθήνα: Κέδρος.
Χορτιάτη Θ. (1989): Παιγνιδόγελα, Αθήνα: Καμπάνας.