Απόψεις των Παιδαγωγών σε Θέματα Προσχολικής Αγωγής: Εμπλοκή νηπίων στον τομέα κινητικών και νοητικών δεξιοτήτων και προτεραιότητες στους γενικούς στόχους και στην οργάνωση των προγραμμάτων


Δημοσιευμένα: jul 1, 1998
Λέξεις-κλειδιά:
απόψεις παιδαγωγών προσχολική αγωγή
Ε. Λαλούμη-Βιδάλη (E. Laloumi-Vidali)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Bronfenbrenner, U. (1979). The ecology of human Development, Cambridge, MA: Harvard University Press.
Bronfenbrenner, U. (1986). «Ecology of the family as a context for human development: Research Perspectives», Development Psychology, 22, 723-742.
Brophy, J. (1986). «Teacher Influences on Student Achievement», American Psychologist, 41, pp. 1069-1077.
Βάμβουκας, Ι. (1994α). «Ηλικία εισδοχής στο Δημοτικό Σχολείο και δυσκολίες μάθησης της ανάγνωσης», στο: Άτομα με ειδικές ανάγκες. Επιμέλεια Μ. Καΐλα, Ν. Πολεμικός, Γ. Φιλίππου, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα.
Γεωργίου, Σ. (1996). «Γονεϊκή συμπεριφορά και σχολική επίδοση», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 23,131-155.
Δράγαση, Ε. (1995). «Αγωγή σχέσεων (σεξουαλική αγωγή) για τα παιδιά της προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας», Ερευνώντας τον κόσμο τον παιδιού, ΟΜΕΡ, 1, 99-106.
Epstein, J. (1992). «School and family partnerships», Encyclopedia of Educational Research, 6th edition, M. Alkin (Ed), N. York, MacMillan, pp. 1139-1151.
Λαϊνάς, Θ. (1993). «Διοίκηση της Εκπαίδευσης και Αναλυτικά Προγράμματα», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 19, 254-294.
Λαλούμη-Βιδάλη, E. (1996 δ). Ανθρώπινες Σχέσεις και Επικοινωνία στην Προσχολική, Εκπαίδευση,. Από την θεωρία στην πράξη. Θεσσαλονίκη, Σύγχρονες Εκδόσεις.
Λαλούμη-Βιδάλη, Ε. (1996). «Συμμέτοχη γονέων στην καλλιέργεια των προαναγνωστικών δεξιοτήτων παιδιών προσχολικής ηλικίας», Ερευνώντας τον κόσμο του παιδιού, OMEP, 2, Αθήνα, Ελληνικά Γράμματα, σελ. 64-79.
Λαλούμη-Βιδάλη, Ε. (1996 α). «Γονεϊκή εμπλοκή στις πρωτο-μαθηματικές διαδικασίες και έννοιες παιδιών προσχολικής ηλικίας», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, Τεύχ. 24.
Laloumi-Vidali, Ε. (1996 b). «Parents' views on their involvement in the development of prewriting skills of their pre-school children in Greece», International Journal of Early Childhood, Vol. 28, No 1, p. 12-19.
Moss, P. (1996). «A review of Services for Young Children in the European Union, 1990-1995», European Commission Network Childcare, London, p. 5-62.
Tizard, B. & Hughes (1984). Young Children Learning, London, Fontana.
Φιλίππου, Γ. - Καΐλα, M. (1993). «Οι στάσεις των μελλοντικών Δασκάλων προς τα μαθηματικά και η σημασία τους», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 18, σ. 181-205.
Φλουρής, Γ. (1989). Αυτοαντίληψη Σχολική Επίδοση και Επίδραση γονέων, Αθήνα.
Wolfendale, S. (1993). Empowering parents and teachers - working for children, London, Cassell.