Η αναστοχαστική διδασκαλία στην Προσχολική Εκπαίδευση


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2007
Λέξεις-κλειδιά:
Αναστοχαστική διδασκαλία Προσχολική Εκπαίδευση μοντέλα αποτελεσματικής διδασκαλίας
Κατερίνα Μιχαλοπούλου (Katerina Michalopoulou)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Carr, W & Kemmis, S.(1988). Becoming critical. Education, knowledge and action research, London: Taylor & Francis.
Day, C.(2003). Η Εξέλιξη, των Εκπαιδευτικών. Οι προκλήσεις της Διαβίου Μάθησης (μτφρ. Α. Βακάκη), Αθήνα: Τυπωθήτω.
Demailly & Zay (1994). Gestion de la recherche et formation de formateurs d' enseignants. A quelles conditions institutionnelles la recherche peut-elle être un outil de formation pour un groupe professionnel?, Recherche et Formation, 17,47-64.
Demailly & Zay (1997). Politiques et organisations dans la recherchedéveloppement: le cas des instituts universitaires de formation des maîtres, Revue Française de
Pédagogie, 121, 79-97.
Dewey, J. (1933) How we think a restatement of the relation of reflective thinking to the educative process, Boston: D.C.Heath.
Grimmet, Ρ & Erickson, G. (1988). Reflection in teacher education, New York: Teachers College Press.
Holmes Group, (1990). Tomorrow's schools. Principles for design of professional development schools, East Lancing: Holmes Group Inc.
Κιτσαράς, Γ. (2004). Προγράμματα, Διδακτική Μεθοδολογία Προσχολικής Αγωγής, Αθήνα: Έκδοση του συγγραφέα.
Κουτσουβάνου, Ε. (2003). Προγράμματα Προσχολικής Εκπαίδευσης και η Διαθεματική Διδακτική Προσέγγιση, Αθήνα: Οδυσσέας.
Ματσαγγούρας, Η. (2003). Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας. Η Προσωπική Θεωρία ως Πλαίσιο Στοχαστικοκριτικής Ανάλυσης, Αθήνα: Gutenberg.
Mezirov, J. (1991). Transformative dimensions of adult learning, San Francisco: Jossey Bass.
Michalopoulou, Aik (2004). The structure of pedagogic practices in Greek Kindergarten, International Journal of Learning, 11, 651-655.
Moore, A. (2000). Teaching and learning. Pedagogy, curriculum and culture, London: Routledge & Falmer.
Mckernan, J. (1996). Curriculum action research, London: Kogan.
Ξωχέλλης, Π.(1997) Σχολείο και εκπαιδευτικός μπροστά στις σύγχρονες απαιτήσεις, Μακεδνόν, Φλώρινα, 4, σσ. 3-19.
Ξωχέλλης, Π. (2005). Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο κόσμο. Ο ρόλος και το επαγγελματικό του προφίλ σήμερα, η εκπαίδευση και η αποτίμηση του έργου του, Αθήνα: Τυπωθήτω.
Παπαναούμ, Ζ. (1994). Προγράμματα Σπουδών των Παιδαγωγικών Τμημάτων: Κριτήρια σχεδιασμού και αξιολόγησης, Πρακτικά του Πανελλήνιου Συμποσίου Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αθήνα: Gutenberg.
Παπαναούμ, Ζ.(2003). Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Θεωρητική και εκπαιδευτική προσέγγιση, Αθήνα: Τυπωθήτω.
Pedretti (1996). Facilitating action research in science, technology and society education: an experience in reflective practice, Educational Action Research, 4, 307-321.
Pollard, A. (2002). Reflective Teaching, London: Continuum.
Ricoeur, P.(1986). Du texte à faction, Paris: Seuil.
Schön, D.A. (1983). The reflective practitioner: How professionals think in action. New York: Basic Books.
Schön, D.A. (1996). Le tournant réflexif. Pratiques éducatives et études de cas. Montréal: Editions Loguiques.
Wellington & Austin (1996). Orientations to reflective practice, Educational Research, 38, 3, 307-316.
Χρυσαφίδης, Κ. (2002). Βιωματική-Εηικοινωνιακή Διδασκαλία. Η εισαγωγή της μεθόδου project στο σχολείο. Αθήνα: Gutenberg.
Zay, D. (1994). La formation des enseignants au partenariat. Une réponse à la demande sociale?, Paris: PUF.